Tuesday, July 21, 2009

Tukar

posa...posa ganti!

2 3 hari lagi mesti tukar kan....tukar saiz....
hehehe....
:laugh:
nak bagi rose nie kepada pengunjung blog... sila beratur & jangan berebut, ambik sorang satu...
:flower:
esok hari itu akan datang,masih belum buat keputusan tapi hari itu tetap akan datang
:pompom:
dan pergi.....

opppsss petang semlam sy menyusur laluan pantai di Segenting Kera hingga ke Sempadan Antarabangsa, pemandangannya cantik dan indah tapi hujan la pulak, kantoi tak leh turun dari keta, nasib baik PGA buat kawalan kat pos sempadan klu tak menceroboh saya ke negara sebelah. Ini pemandangan sebelah kanan... sawah padi terbentang luas, sebelah kirinya pula Selat Melaka.

marilah jenjalan ke Perlis....

30 comments:

echah_syed said...

mane bunga tu ..?? aku nak lebih sbb mmg dasar tamahak :p

TokNabe said...

Mana yang belum berganti posa tu harap cepat2 ganti...... dan kira cukup2.

syah shah said...

saya dah abih ganti... Sekarang sedang menunggu Ramadhan menjelma pula... :D :D

damai je pemandangan sawah tu... :D

Diamilikku said...

sy plak tgh menunggu ramadhan yang bakal tiba..agak2 boleh posa ke tak ehhh...sekarangnih asyik kerap je lapor perutnya....huhuhuhu..kalau tak dapat posa jenuh nak kena cover next yearrr...adoiiiiiiiiiii

joegrimjow said...

tunaikan wajib
sunat insyallah akan dapat

izhannasaiful09 said...

salam, kak..

suka baca blog ni..rasa mcm dekat je dgn Perlih..mak & ayah saya asal sana..tp kami balik pun setaon sekali ja..ishhh cheq rindunyaaaa nk balik perlisssss..

biru said...

salam kuina...

bestnya ada kampong sebegini, view begini, tenang jerk..

kat tganu tak ada sangat dah mcm nih. mana ada sawah padi dah kot.
or saya ni tak g tengok ke kaw2 pedalaman, i kat chukai tu jerk, huhuhu...

mwahhhhhhhh =)

ONE ZABA said...

aku cuma nak ganti baju raya je...

Abang Long said...

Belum jejak lagi ke negeri Perlis :(

dakgilachoc said...

pose ganti dh selesai awal2 lagi kak..hehehehe...

segenting kra? pernah lalu duluuuu masa study kt sinun..heh...rindunya kat arau, rindunya kt padang besar...rindunya kat aloq staq...rindu rindu rindu..uwaaa...

LiLohOnEy said...

yeay!!

g umah akak ;p

ku tak sempurna said...

perlis!!!!! tunggu aku!!!

nak gi ngan keretapi la ke padang besar.. mesti best :D

jebat_durhaka said...

korang rindu nak balik perlis...la ni aku yg kat perlis rindu lak nak balik melaka......weiiii org melaka, tunggu tau kepulangan aku bulan Ramadhan nanti, kita sambut Raya sama sama...huhuhuhu oooooo balik kg ooooooo balik kg hati riang....cewah siap nyanyi lg aku ni

atty's said...

ganti jgn tak ganti ..lom penah sampai lagi perlis..

Abg Din said...

ponnn ponnn!!!!

lori abgdin datang nak ambik bunga...mana bunganya cik Kuina?

lama ni tgu....

kayteeze said...

Tie datang nak ambik bunga, sekali dengan kucing tu, hi hi... thanks alot.

Dee said...

best perlis nih..pemandangan cantik..tp cuaca je x thn..panas sgt..

secangkir madu merah said...

yg mana tak ganti tu, gantilah.. masih belum terlambat

perlis..., panorama nya memang memukau..dengan sawah padi yng terbentang luas..

ain said...

tak pernah sampai ke perlis. jauh sangat sehhh!!!

yOnnA said...

minggu lepas yonna ke perlis hehe tp x sempat nak jalan ke mane pun kak.

Jard The Great said...

aku bc perlis mcm paris.. ahaha

maza said...

puas terjengah2.. berdingkit2 kaki. tapi tak jumpa jugak selat melaka.. mana dia?!
huhuhu

julietchun said...

satu hari memang nak jejak kaki ke perlis.

xiiinam said...

Kalau aku ke Perlis...
aku tau kat mana nak melepak sekarang...




He..he..



Sudike terima ckLah...?

a.b geldofg said...

kwn aku ckp
org perlis tk panggil perlis
dia org panggil 'perlih'

Kasawari said...

adeh.. rindu pada Perlis.. sekali jer jeak kaki ke sana pada tahun 2006.. Insya Allah.. akan turun lagi.. leh bawk2 jalan sawah ek.. he he

arsaili said...

salam...hari jadi ek? moga dirahmati ALLAH selalu ye

ijad said...

cantiknya gambar awan tu..

LotsOfLove-Pearls said...

nak g Perlis ar...
hehe..

cantik jer pemandangan. mesti tenang jer...

kuIna LadyInRed said...

ECHAH_SYED ...>> ada tu.. sila ambek dr tecen tu...

TOKNABE ...>> yer yer pesanan khidmat masyarat kepada semua prempuan bernama wanita

SYAHSHAH ...>> bagus2...

DIAMILIKKU ...>> buat setakad yg termampu, klu dh bersalin bulan posa lepas tu gantikn setiap isnin & jumaat.. itu cadangan sy...

JOE ...>> betul tu...

IZHANNA ...>> ini duta perlis yg tak bertauliah lantik diri sendiri... hehehe

BIRU ...>> kg biasanya byk nostalgia

OZ ...>> berapa pasang dah tempah

ABANG LONG ...>> sila o sila...

DAKGILACHOC ...>> nani rindu akak tak nie? hehehe

LILOHONEY ...>> colling2 lah yer..

KTS ...>> naik ketapi hijau pearl of oriente tu klu KTM geraknya malam tak nampak apa2...

JEBAT ...>> sabar, sabar posa pun belum lg..

ATTY's ...>> sila la datang.. sy masih di sini

ABG DIN ...>> lor ambek 1 aja.. tak pyh la bwk lori tu.. g parking kat mana2 dulu...

KAYTEZEE ...>> tucen tu geget jgn salahkan sy yer!

DEE ...>> memang kat sini panas.. tp tak la sampai berasap

SECANGKR MADU MERAH ...>> masa padi masak jd warna emas lak...

AIN ...>> mcm tu tunggu la sy sampai johor ya...

YONNA ...>> klu akak tahu akak tembak ngan senapang gajah...

JARD ...>> ehhhh sebut betul2, jgn tukar nanti kena kejutan budaya

MAZA ...>> ada tuuuuuu sebelah jln, dlm peta nampak la dlm pic kat sini tak nampak... hehehe

JULIETCHUN ...>> mai la..

XiiiNAM ...>> kecik tapak tangan stadium kangar sy tadahkan... ehhh nak dtng dgn heli ker?

A.B.GELDOFG ...>> betul tu.. jgn tergeliat lidah udah la..

KASAWARI ...>> sila la... tp bila projek sy kat sini siap sy jgk terpaksa angkut beg keluar.

ARSAILI ...>> tq, tq...

IJAD ...>> i2 cuma snap guna HP cap ayam..klu guna yg canggh lg lawa kot...

LOL ...>> kat sini memang tenang & damai serta mempersona... hehehe