Sunday, July 19, 2009

Program Jelajah Cergas Negeri Perlis

Huhu penat... hari ini aku berpoco-poco
apa ingat cikgu BH aje ker yg tahu poco-poco....

oppssss aku cuma penonton saja... hadir untuk meramaikan majlis. Program ini anjuran Kementerian Belia dan Sukan Negeri Perlis, sebahagian daripada program 1 Belia 1 Malaysia, banyak acara dilangsungkan tapi poco-poco nie gak yang mengedikkan hati ku sehingga aku turut bergoyang.. ada pertandingan poco-poco veteran... kelas gitu bila makcik-makcik dan nenek-nenek berpoco-poco.. enjoy betul. Jom layan gambar2 nie...

Sekian, duta perlis melaporkan pada hari minggu... hehehe...

16 comments:

kumarun said...

nice thing,,, link back

Yunus Badawi said...

Nasib aku belum kena lagi virus poco2 ni hehehe

xiiinam said...

Kami dah belasah Senam Seni Malaysia semalam....dia lebih ber'jiwa' Malaysia.

Dulu berpoco-poco jugak lepas tengok cikgu BH, tapi itu berbau Indon buk...

PsssT: Kalau YB berpoco-poco.....mau gegaran dalam bacaan 7.8 pada skala ritcher berlaku. Kata nak pi Shah Alam, dok ngadap lappy lagi!

ONE ZABA said...

kalau poco-poco ngan pocong lagi la rancaknya.

imanshah said...

poco2 lah best..sambil senam sambil gelek2 sikit..kat Ipoh tiap hari Ahad ada poco2 kat Padang Polo..jemput mai

LotsOfLove-Pearls said...

tarian poco2 best..
suka sangat...

ain said...

never tried poco2 before. dan tak tahu poco2 tu cam ne.hehehe

biru said...

kuina,

kat taman umah i pun semua jiran2 akak2 dah ajak i senamrobik poco2 nih tiap2 pagi ahad, hahahha..

belum berkesempatan lagi nak join diaorang,

poyo tak?

hahhaah

kayteeze said...

Hi hi....sebenarnya Tie tak suka joget poco2 ni, rasa macam minah dari seberang pulak. Tapi lagunya melucukan, rasa nak ketawa kuat2 tengok orang joget poco2, ha ha...

Jard The Great said...

teringat senam seni ar.. ehehe

Framestone said...

wow exercise gitew... mahu kempiskan perut ku yg agak kedepan nie

out of topic--> he..23x terkenang je... bukan selalukan he..23x

atty's said...

sonok poco-poco..hehehehe

syah shah said...

segan nak poco-poco depan orang... poco-poco dalam rumah je... hihihihihih :P :P

Dee said...

poco2? best nyer...

Abang Long said...

Duta Perlis pun buat senamrobik poco - poco ... bagus !

azam said...

haha poco-poco dah jadi adatg kat opis hahaha plus cha cha lagi sapa blogger nak belajar meh ahahaha