Wednesday, July 29, 2009

Semangat Mau ada...

Ogos bulan Kemerdekaan ; marilah kita kibarkan bendera kebangsaan
sila copypaste code ini dr blog Chekgu BH

tak tahu nak tulis apa so aku nak jawab tag dari Blue dan ImanShah

1. Bekas kekasih saya adalah :
** Kekasih Awal dan Akhir**

2. Saya sedang mendengar :
** bunyi keyboard menjerit**

3. Mungkin saya patut :
** cari CD pirate program nie... ..
4. Saya suka :
** makan & tidur **

5. Sahabat-sahabat baik saya :
** semua kawan-kawan saya

6. Saya tak faham :
** kenapa selepas 1 ada 2, ada 3, ada 4 ..

7. Saya kehilangan :
** diragut di kompleks beli belah ... segalanya hilang... kisah disini **

8. Ramai yang kata :
** errrkkkk kata orang yang merah itu saga yang baik itu budi **

9. Makna nama saya :
** sat nak tanya pakcik google

10. Cinta itu adalah :
** Anugerah tuhan, sesuatu yang berharga, bukan dipungut di tepi jalan ***

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
** tekan keybord komputer **

12. Saya akan cuba :
** menjadi terbaik di antara yang baik **

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
** Hingga hujung Nyawa **

14. Telefon bimbit saya :
**nama sebuah bandar di Findland

15. Bila saya terjaga dari tidur :
**Syukur Alhamdulillah **

16. Saya paling meluat bila :
** ada ulat **

17. Pesta/Parti adalah :
** parti avon, parti tuppaware ....

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
** semut **

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
** masa baby, hehehe makan minum semua dijaga ....**

20. Hari ini :
** Keja **

21. Malam ini saya akan :
** Tidur **

22. Esok saya akan :
** Keja **

23. Saya betul-betul inginkan :
** Kebahagiaan, kejayaan dunia dan akhirat

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
** tak ada jerawat **

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
** Kangar cuma ada Kayangan Squree.. Padang Besar Ok gak.. jemu dah... **

26. Makanan barat atau Jepun :
** Barat,,Pizza or spegheti

27. Bilik yang terang atau gelap :
** samar **

28. Makanan Segera adalah :
** no gud ne......... kekadang belasah gak **

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
** hujan tak mencuci cuma membasuh ** member tegur pagi2 cuci keta **

30. Siapa yang anda mahu TAG?
** sapa yang lalu lalang sini **

15 comments:

joegrimjow said...

tak temasuk dalam golongan lalu lalang

kayteeze said...

Err... tie tak lalu pun kat sini....ekekeke.....

AziS said...

hehe...macam2 aje soalan tag ni

Jard The Great said...

aku tak lalu.. aku singgah jap.. so tak yah wat tag neh.. ehehe

tangsibaru said...

kak,

mungkin bulan Ogos dapat ditingkatkan persediaan menghadapi bulan Ramadhan. Spt mahu masuk kejohanan penting, mesti ada latihan intensif, kecuali memang kita dah berstamina tinggi.

LotsOfLove-Pearls said...

opsssssssst...
ader lalu tapi tapi tapi...
hehe...

dh ramai yg buat tag nie..
huhu...

terang vs gelap = samar..

hehe..

syah shah said...

err.. saya dah pernah buat tag ni dulu.. hihihihih :D :D

khaLifah feDi said...

kak red, saye bce jwpn kamu kf senyum sendiri..hee..

sungguh kamu sungguh lucu jugak urgnyer..!!!

kuIna LadyInRed said...

JOE ...>> opsss kat sini tiada lalang, sbb selalu ditebas.

KAYTEEZE ...>> terbang ker Tie?

AZIS ...>> layan aja...

JARD ...>> ok ok nah minum kopi dulu

TANGSI BIRU ...>> betul tu.. sy telah memulakannya... br gear 1..

LOL ...>> oohh anak rusa nani baru kembang ekor..

SYAH ...>> nasib....

biru said...

salam kuina,

kehkehkeh...

jawapan yg padat tepat lagi elegan, huahuahua...

=P

kuIna LadyInRed said...

BIRU ...>> elegen tu yg kelas tu...

TokNabe said...

Semangat mau ada.... rajin mesti ada, baru terus maju. :D

ain said...

panjangnya taggggg!!!!!

dark said...

klu singgah x kene kan?hak!hak!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alamak..
yanie dah lalu lalang kat sini

hehehe