Friday, July 17, 2009

Suatu Perancangan Moga Diberkati

aku semakin malas... kemalasan...semakin hari semakin malas mengemaskini blog... kenapa... mengapa... ahhhh aku tak pasti dengan mood aku, mungkinkah penyakit itu datang lagi.....

kemarin dulu aku balik kampung nak hantar kain kepada mak aku. 7 pasang kain untuk di jadikan 9 atau 10 pasang baju kurung. Ini adalah sebahagian daripada persiapan awal aku.

Sejak kebelakangan nie juga aku kerap balik kampung, banyak perancangan dan banyak perkara nak dilaksanakan dan masa pula semakin menghampiri, semakin singkat, semakin suntuk. Doalah untuk ku moga tuhan memberkati aku.

Satu perancangan untuk mengubah & berubah. InsyaAllah.

16 comments:

ije said...

bila kak kuina anta kain balik kg, raya dah dekat!~ =D

echah_syed said...

amboi magic nih..7 pasang bole jadi 10 pasang baju.oh yer lupe pulak hang mmg selim melim :)

baju anak2 skali ekk.

TokNabe said...

ada boleh jimat sikit... dari 7 pasang boleh dijadikan 10 pasang baju.

ain said...

semoga apa yg dirancang berjalan dgn lancar!!

Tirana said...

Aduhhhh..banyaknya baju...jenuh tukang jahit tu bersengkang mata..hehehe..tapi itu bermakna dia dapat rezeki...

khaLifah feDi said...

emm bgus wat persiapan awal2 naa..!!!

kayteeze said...

Alamak!

Tie tak teringat pun, puasa dah dekat, kain tak beli lagi.... Kena tempah kain sebelum puasa, kalau tak tak sempat nak pakai laa...

psst- banyaknya baju raya... Biasa Tie 2 pasang je...

Abang Long said...

Baguslam bersiap dari awal... Ramadhan semakin menghampiri ...

secangkir madu merah said...

semoga apa yg terancang mendapat keberkatan dan berjalan dgn lancar tanpa halangan...

ONE ZABA said...

wah... tanda-tanda raya dah dekat tu. aku pong nak beli kain utk raya gak la.

Chekgu BaniHassim said...

bnyk tuuu...
10 pasang baju??

erm..akak tak jadi penulis jemputan nona kat belog kakjie ke??
kakjie saket ape kak??

Abg Din said...

Raya dah dekat.....

Persiapan yg sebaiknya ialah sedari awal...

biru said...

kuina........

semoga apa yg dirancang menjadi okay

semoga kuina berjaya dan berjaya

senyum okay =)

kuIna said...

IJE ...>> takut tak sempat siap sbb tu tempah awal2...

ECHAH_SYED ...>> heheh anak2 buah saiz kecik2 aje

TOKNABE ...>> budak2 kecik aja

AIN ...>> InsyaAllah

TIRANA ...>> buat persiapan awal, selamat.

KF ...>> tak ckup lg tu.. yg lelaki belum beli lg nie...

KAYTEEZE ...>> utk sy tak ada pun.. hehehe

ABGLONG ...>> ramadan nanti kebizian hal lain pulak

SC MADU MERAH ...>> InsyaAllah

OZ ...>> hehehe... sy pakai kain batik aja nanti

CHEKGU BH ...>> itu utk anak2 buah, adik, mak dan adik ipar. K.jie ada masalah kesihatan sikit.

ABGDIN ...>> nanti tak la kelam kabut..

Luna said...

nak menunaikan haji kah?

Air Neslo Beng said...

hope u will peace...visit my website the-sun-daily.com