Monday, July 27, 2009

Festival Kedah Sejahtera 2009

semalam aku mencemar duli ke Festival Kedah Sejahtera nie. Penat... lenguh kaki.. betul la seperti di war-warkan, festival dalam taman sebab kat tengah-tengah tapak pameran ada R&R, wakaf-wakaf ini pula dinamakan dengan taman perumahan sekitar Sungai Petani seperti Puteri Jaya, Amanjaya, Bandar Perdana DLL. Simboliknya jam besar ada ditengah-tengah taman.

Banyak acara berlangsung... pengunjung pula ramai berpusu-pusu, siapa kata Festival tanpa konsert tak dapat sambutan.. cuma tibi tiga suku tu aja yang tak setuju kan... nak buat konsert huk hak huk hak jugak... opppsss ada siaran langsung program Halaqah untuk TV9 tp tak sempat nak join... lapaq..

tak ada gambar nak ditempek sebab jurukamera malas... cuma ini sebagai bukti... aku hadir mencemar duli... wakaka...errrrkkk duta Perlis beralih arah ker ....
Pkul 12.30 aku memandu sendirian balik Kangar dengan sedih sedu... uhuk2...

13 comments:

dotblogspotdotkom said...

tb ¾ tu khas untuk hiburan.... so kalu tak de hiburan.. jgn harap le depa nak buat siaran langsung... tv9 tu acara keagamaan... ok la tu....

ONE ZABA said...

rakyat malaysia ni bukan kira.... asal nama mirip-mirip pesta je, pasti berduyun-duyun.

joegrimjow said...

hiburan tiket untuk mancing org

Purpleheart said...

Tak ada hiburan pun orang pergi kalau aktvtnya manafaat..

iza~de~bintang said...

waa macam menarik tuu, banyak shopping kak ina hehee..

biru said...

salam..

huahauah ingatkan daku sorang jer panggil tb3suku rupa2 nya hang pun. hahahah...

biasa ar, hiburan sana sini dah jadi kebiasaan. nak tengok makciks2 bertudung berjoget lambak segala kat macam2 aznil pun ado. huhu =P

nak tengok kanak2 pakai bikini nyanyi hawaian dlm tomtom bak pun ado... =)

macam2 ado

TokNabe said...

Perenggan terakhir... kenapa bersedih pulak?

xiiinam said...

....nak masuk rumah, jangan lupa basuh duli kau yang dah tercemar tu...hi..hi..hi...




..banyakla dia punya mencemar duli....

DeeN said...

Niat di hati mmg nak pegi mencemar duli ke sana gak. Tp malangnya jika saya kuar dari negeri Perlis yg comel molek nih, bimbang ketulahan. Heheheee...!!

maiyah said...

hehe.. cemar jgn tak cemar. Best kan kalau bleh jalan2.. aku nak jalan.. aku nak jalan.. huhu

ain said...

dah syok2 mencemar duli..nape balik sedih sedu pulak..???

khaLifah feDi said...

pulg ke kangar sedu2 sbb lapaq ea!!!

Diamilikku said...

oowhh..saya yg duk kedah pun tak pi lagi..heheheheheh