Monday, July 27, 2009

Nyawa-Nyawa Ikan

Kasihan ........
ini baru betul nyawa2 ikan

foto: berita Harian

18 comments:

ije said...

erkkk

syah shah said...

err... apa yang nyawa-nyawa ikannye nih??

MaMaQaYPo FaMiLy said...

siapa lak yg dah nyawa2 ikan?

Dee said...

ko ke blog ni yg nyawa2 ikan..kehkehkeh..harap2 dpt nyawa balik eh..

en_me said...

buat masak tiga rasa sodapp tewww.. ahaks

biru said...

salam kuina..

ikan tu gorang pun sodap..
lapar la , huwaaaaaaaaaaa..
=)

Abang Long said...

Ikan darat sesuai untuk dibakar.

ku tak sempurna said...

tu ikan nakal.. saja cari masalah.. hikhikhik

TokNabe said...

Kenapa tak diletakkan balik dalam air dalam tu..... kan matikan, dah le nyawa2 ikan, nanti mati, mati katak pulak!.

Siti Nurul Jannah Fital said...

uits!copek masukan balik ikan tu dlm sungai tuh..syiaan dierk..

heheehhe

*terima ksih atas kunjungan kamu ke blog saya

Maswani said...

huhu..nape tuh?
smlm br je makan ikan 3rasa..hehe..

Neeza Shahril said...

nape ek? ada sihat ka hari ni?

Diamilikku said...

sian ikan tu kan....
banyak betul perumpamaan menggunakan haiwan kan..

nywa2 ikan..mati katak..tergolek dog...ish ish ish...heheheh..

hope KuIna okay...

iNsaN BiaSa said...

goreng sodap ni sis...tak pun buat sambal ikan...yummy!!

dark said...

adoii cik kuina, ikan tu tgh seronok ber `sunburn` laa..
hahaha~! happy je nmpak ikan tu..lalala..
salam..

ain said...

sian diaaa!!!

ONE ZABA said...

sebelum hilang nyawa....baik siang cepat.

nurul iman said...

chanteQQ..nice shot..")