Saturday, June 6, 2009

Resah Gelisah Gundah

Hati Resah
Jiwa Gelisah ...
Diri Gundah.....

berdoalah!
bacalah dengan nama tuhan mu... moga hatimu tenang...


=================================================================

NIA AWARD DR PAKCIKDOTCOM... TOCE TOCE...
award nie cala merah tp bila tempk kat sini lg biru.. uiiisshhh magik tak? sila kelabukn mata anda!

16 comments:

AyKay said...

Ust ajar utk baca surah ni dalam solat sunat sebelum subuh pagi2 bila berjemaah.. semoga dapat amalkan

iza~de~bintang said...

Kadang2 memang rasa macam tu juga. Doa memang sangat2 membantu.

sonata anak kancil said...

banyak bersabar ....dan berdoalah...tenangkan diri!

ku tak sempurna said...

tarik nafas... lepas...
tenangkan fikiran..
fikir.. zikir..

semoga baik2 selalu

Yunus Badawi said...

Ko sedang ada masalah ke? Aku harap Tuhan akan memberi jalan keluar berkat bacaan surah tu.

tumpang lalu: kts
mana aku pergi ko ada kat situ. Oklah aku nak tutup pc hehehe

echah_syed said...

jom rasa ria bercanda..

lupakan gundah gulana kerana hidup ini terlalu singkat utk berduka lara..cewahhh :p

nasik lemak daun pisang 4 ekk..!

Tirana said...

Bila hati tidak tenteram...ingatlah pada Allah...hanya dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenteram

syareena said...

sya amalkan ni wktu susukan auni & adam dulu ade cgu kat skolah pesan.

Katanya spy anak senang dapat bile blajar... Alhamdulillah nampak kesannya.

Pujangga Asmara said...

Doalah Banyak-Banyak.. Baca Al-Quran Ke.. Zikir Pon Boleh.. Ingat Tuhan Selalu.. Insyaallah, Masalah Boleh Selesai.. Ameen..

P/S:Saya Pon Ada Dapat Award Dari Pakcik Blogspot.. Kaler Merah.. Ehehe.. Memang Magiclah Award Dia Kak..

~Cinta Cukulet~ said...

InsyaAllah, ingat Allah, hati tenang :)

kuIna LadyInRed said...

AYKAY ...>> insyaAllah

IZA ...>> yer betul

SONATA A.K. ...>> tq yer

KTS ...>> tarik nafas.. lepas... ohhhh rupanya aku masih belum lupa bernafas

YB ...>> InsyaAllah
...>> KTS dtng tumpng YB dlm bonet.. YB x perasan ker.. sampi dia lopt turun dulu

ECHAH_SYED ...>> huhuhu combi mau sekilo nasi lemak ker

TIRANA ...>> InsyaAllah

SYAREENA ...>> sama2lah kita amalkan yer

P.A...>> tq dear.

C.C. ...>> tq dear...

en_me said...

bestnyerr dapat award ghitewww..

dotblogspotdotkom said...

huhuhuh...kamu nih byk sgt guna klorok kot..tu pasal kaler turun,,huhuhuhuhu

atty's said...

banyakkan bersabar ye..

biru said...

yuppp, hanya Dia yg boleh tenangkan jiwa kita kan.

thanx merah. heheh

Dee said...

betul..berbalik pd DIA juga..tp knp bila manusia susah baru nk ingat TUHAN ye..hmmm..