Tuesday, June 9, 2009

Aku Bermimpi

ketika aku bermimpi
mimpi itu datang...sumpah aku tak tipu...
aku bermimpi di dalam mimpi...
errrrrkkkkkk....

..
..
..
..

...... >> knpa aku semakin malas yer!

19 comments:

ain said...

cam ne tu yek..????

biru said...

merah,

kdg2 kita perlu sesorg sebagai semangat , itu pun kalo ada. kalo tak ada, kita kena bergantung pd diri kita sendiri. sebab kita sendiri yg menentukan kita bahagia or tak. betul ke? heheheh


me,

biru =)

Tirana said...

Ehhh..ada kan lagu "mimpi dalam mimpi"? hehehe..Pernah jugak alami mimpi dalam mimpi..tapi bila jaga..lupa semua mimpi..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

nak tidur jap.. nak hayati mimpi!! :P

LotsOfLove-Pearls said...

haha sis..
suspen bah..

Ingatkan aper..

betul ar kata2 sis Tirana..
ada lagu "umpama mimpi dalam mimpi"

ku tak sempurna said...

asyik bermimpi!!!!! mana tak malasnya..
hik hik hik


BANGUN!!!!!

julietchun said...

banyak makan buah ler ni, apakata pass sikit kat kitaorang,hehe.

atty's said...

kdg2.besh kalo mimpi..hehehehe..lagi mimpi indah..

xiiinam said...

mimpi memang best....


tak payah bayar...he..he..

aNIe said...

Salam kulna....hmmm...akak suka kalau bermimpi sebab selalunya mimpi tu indah...

ONE ZABA said...

kalau mimpi nombor...pas kat aku tau

~Cinta Cukulet~ said...

pelik nih...huhu

echah_syed said...

ko mimpi aku ke yang..??

jom mimpi jupe org emsem hehehh :p

Yunus Badawi said...

aku belum pernah rasanya mimpi dlm mimpi. Nak tidurlah dah pukul 12 lebih ni biar dpt mimpi dlm mimpi hehehe

mae said...

tngah mimpi ke ni?

paiseh said...

dah sampai masa laa tu..
erk.. maksud gua break kejap dari berbelog.. gua pun slalu kena laa kak..

kuIna LadyInRed said...

AIN ...>> hehehe..

BIRU ...>> kengkawan adalah semangat saya nie...

TIRANA ...>> itu br nama mimpi... sbb ianya mainan tido

MAMAQAY ...>> moga mimpi indah

LOL ...>> jom kita nyanyi sama2..

KTS ...>> at la.. tunggu putera kataka dtng cium dulu.. nanti leh jadi permaisuri raja

JULIETCHUN ...>> marilh ambil.. jgn lupa sewa lori ya

ATT's ...>> hehehe mimpi ina mesti semua org mau

XIIINAM ...>> yer la FOC..

ANIE ...>> mimpi indah syiok la klu mimpi seram sampai pagi x lena pulak

OZ ...>> yer no. 1..ko nak ker?

CC ...>> jom bermimpi

ECHAH-SYED ...>> nanti sy nk mimpi ketuk rmh combi.. makan2... hahaha

YB ...>> harap2 bukn mimpi ngeri

MAE ...>> dah jaga dah nie.. lapaq la pulak..

PAISEH ...>> errrkkkk...

dcrysz said...

pergh...tetibalak longgau punggung nih pas buat poco2 nih....

kuIna LadyInRed said...

DCRYSZ ...>> heheh leh la hilang stress tu