Monday, June 22, 2009

Perlukah Aku Mengimpikannya....

kemarin dulu balik sana... adalah hari terakhir salah seorng engineer disini yg akan dihantar bertugas ke Negara Pasir Berdengung. Hari terakhir biasa la.. g makan2. Aku klu pasal makan nie kecik tapak tangan Stadium Kangar aku tadahkan. Tak akan menolak punya... it part of my hobby.. wakaka..

seblum berangkat dia ckp kat aku pergi dgn kereta dia, sebenarnya dia baru saja membeli sebuah keta 1 huruf beberapa bulan lepas

"can i drive"
:
:
:
:
:

"eeehhhh kita nak g makan kat Pizza H aja kan kenapa ikut jalan jauh "
hehehe...

betul la cogankata mereka ..






"Performance Like Never Before"
" Speed. Control. Perfection. That's always been the driving force behind our cars."






dulu aku tergoada pada Zonda kerana KECANGGIHAN
tergoda pada Ferrari kerana KELAJUAN
kini aku tergoda pada KESELESAAN


perlukan aku mengimpikannya......???
sabarlah hati...

26 comments:

paiseh said...

encik civic kah??

ain said...

mmg perlu menimpikannya...dr mimpi baru ada kemahuan..dr kemahuan baru ada jalan..then jd lah kenyataannnn!!!

ONE ZABA said...

sambar je satu...letih membayar tu adat berharta.

echah_syed said...

beli beli beli..tp jgn smpi kena rantai udah lerr..seremm :p

bole bw aku pi mkn nasik lemak :)

iNsaN BiaSa said...

wow..wow..kete baru...
xsalah sis..make dream come true ok...wish u all the best.!!

en_me said...

bukan 'power of dreams' kerr.. ammvoiii akak ittewww

Abang Long said...

Manusia yang tidak ada impian, ialah manusia yang telah tewas sebelum berjuang.

Diamilikku said...

impian tu kan satu bentuk motivasi...tak salahmengimpikan sesuatu yang masih terjangkau dek tangan

iza~de~bintang said...

apa salahnya bermimpi kak tie, mana tau kot2 satu hari nanti jadi kenyataan. Boleh lah Iza tungpang sekaki kekeke

kuIna LadyInRed said...

PAISEH ...>> yer yg ada huruf R tu...

AIN ...>> nak g tanya bos, bila nak naik gaji.. hehehe

OZ ...>> ingat kena appply g negara pasir bedengung gak la.. br leh dpt kot

ECAH_SYED ...>> melepasi sempadan pun boleh combi... biar BD jeles..

INSAN BIASA ...>> tgh bajet nie x prnh cukup..

EN_ME ...>> yeaahhh kuasa yg membuatkn sys bermimpi..

ABG LONG ...>> tp impian kena ikut keperluan gak kan...

kuIna LadyInRed said...

DIAMILIKKU ...>> motivasi diri sndiri kan...

IZA ...>> hehe.. kena g Negara Pasir Berdengung 2 3 tahun br leh sambar kot..

TokNabe said...

Mengimpikan tak salah... mendapatkannya pun tak salah. Kalau ada kemampuan... sambar jelah.

syah shah said...

antara canggih, laju dan selesa, saya pilih affordability... ada berkaitan tak?? Kikikikik :P :P

Luna said...

mimpi tak pyh bayaq kak Ina :D

Dee said...

ke cik siti?

~Cinta Cukulet~ said...

keta apa tu? huhu

Yunus Badawi said...

Kawan ko tu nak kena pegi negeri pasir berdengung kenapa dia beli kete baru? Kat sana takde ke?

Apakata ko takeover kete dia tu? hehehe

CuTeMiUt78 said...

wah.. impikan keta apa tu.. ??

Jard said...

kalo ade duit... tak salah.. hehehe..

Mas said...

saya minat keta yang ada lambang globe tu. Huhuhu mampu ke aku?

izan said...

kuina,

jom lar kita pi cuci mata dulu, mana tau dapat aura... untung2 leh tukar tak lama lagi...

julietchun said...

tak lama lagi bertukar keta ye.

kuIna LadyInRed said...

TOK NABE ...>> uhhh...

SYAH ...>> tgh selak kamus dewan cari makna... huhu

LUNA ...>> lebih dr tu pun boleh..

DEE ...>> errrkkkk

CC ...>> oh keta kuda taya 4 aja

YB ...>> din minta tmbah quota di lak... cehhhh

CUTEMIUT ...>> power of dream nie

JARD ...>> x cukup duit la...

MAS ...>> ko lg kelabu tp kan impian biarlah tinggi bukannya kena bayar pun..

IZAN ...>> cuci mata dulu tak pa tak kena byr.. hehehe

JULIETCHUN ...>> nk berangan2 dulu..

xiiinam said...

Moga dapat kereta idaman...

Abg Din said...

cita-cita mesti ada....itu bagus.

Pujangga Asmara said...

H For Honda.. Hehehe.. Betui Tak Kak? Amboih.. Beralih Arah Pulak.. Kekeke.. Tapi Kalo Keta Honda, Murahlah Lagi Harga Dia Dari Zonda.. Kui3..