Wednesday, June 10, 2009

Perjalanan Akan Bermula

errrrrkkkk ada sesiapa nak menjemput & belanja tea tarik...

33 comments:

julietchun said...

nak berkunjung ke kolumpo ke?

Diamilikku said...

ke manakah destinasi perjalanan ini kuina?

echah_syed said...

kim slm kat drebar bas.. :p

ain said...

nak ke mana ni kuina..???

Idalara said...

kuina..iad juga akan mulakan perjalanan mlm ni...pulang ke melaka..kuina kemana gerangannya..

en_me said...

afsal gambo blur, macam x ikhlas jerr datang kl ghitewww.. uhuhu

kuIna LadyInRed said...

JULIETCHUN ...>> g puduraya aja

DIAMILIKKU ...>> ke ibu negara sat

ECHAH_SYED ...>> iiissshh x nampak la derebr pasal dok tngkt atas

AIN ...>> g mnjempt ank dara balik, dah nak sekolah dah

IDALARA ...>> moga selamt ke destinasi

EN_ME ...>> hehehe cam cap ayam kira ok la mcm tu

arnamee said...

Salam ziarah..

*Blogwalking,.

Yunus Badawi said...

esok ko ada lagi kat kl ke? ko rogerlah aku. sebelah petang mungkin aku free sikit. boleh kita pegi minum teh tarik

aNIe said...

Kuina...bercuti ke KL ke?

~Cinta Cukulet~ said...

ikutttt hahaa

maza said...

meh ler, kita mengeteh dulu.. maza bersedia menjadi tukang picit nya!

wink! wink! wink!

hehehhehe

Dee said...

weh..kulna..calling2lah..dee blanja teh tarik jom..

DrSam said...

mulakan perjalanan dengan langkah kanan. Orang kata murah rezeki.

semoga semuanya selamat didalam perjalanan.

syah shah said...

kuIna nak ke KL ke? Hohohohoh :D :D

Semoga selamat dalam perjalanan.... :D :D

BabyIn said...

intan tunggu maklang

CuTeMiUt78 said...

wah.. nak kemana kah tu..

tic said...

la... nak p mane lak nih....?

Mak Su said...

apa rancangan?

Abg Din said...

wah...moga selamat dlm perjalanan...

teh tarik satuuu!!!!

syah shah said...

bila pulang? :D :D

biru said...

nak seinggah minum2 ngan i pun leh jerk, huhuhu

zue said...

tiket tu blur je...sakit mata.

selamat berjalan2...meh pekena teh tarik.

yOnnA said...

wahahha akak nk g umah mamajie ke?

mama double A said...

ke KL ye?
slamat berjalan2

Kak Long said...

Ke KL ya? Nak ku tunggu boleh je..ada gak geng g ronda-ronda kotaraya.

kayteeze said...

Nak itot !!

Ezad said...

selamat berjalan

ONE ZABA said...

kalau naik atas ni..aku belanja teh stoberi

Armin said...

perjalann ku bakal bermula ..hehe..

slmt naik bas..:)..tapi kalau first timer..susah gak kan...

Tirana said...

Kuina nak ke mana ni?

BelalangDewa said...

kalau setakat nak belanja teh tarik je baik tak yah jemput... belanja nasik kandaq boleh ka...?

abanglong said...

nak banjer kiter ka ?