Tuesday, June 23, 2009

Mari Berubah & Mengubah

Hari nie 23hb Jun, esok 24 ya, betul.. tak silap.. ehh kalendar kuda aku masih belum melompat la...

so jom BERUBAH & MENGUBAH
ohhh semlm aku nak berubah & mengubah gak.. aku ingat nak wat koleksi PERUBAHAN tu.. tapi .. RM15.90 sebijik, kecik lak tu... harap banner kat luar aja besar gedabak.. CANCEL ... X JADI, tak kosa aku.. nasi beriani 3 pinggan pun boleh dah nie...
errrrkkk aku sedang bz BERUBAH & MENGUBAH, memulakan langkah & tapak... nanti aku kasi tau ya.. apapun blogspot masih tetap di hati....

20 comments:

maza said...

sekali tengok iklan promo dia org, perkhh dahsyat.. mcm tak sabar2 nak menonton jerk

huhuh

Transfomer, tunggu kami datanggg

heheheh

Mas said...

ubah ape tu?

ONE ZABA said...

ubah...jgn tak ubah!!!!

Tirana said...

Saya pun nak berubah jugak...tapi tak tahu apa yang nak diubah..hehehe

Zuri said...
This comment has been removed by the author.
TokNabe said...

Kalau ada anak lelaki tau ler... di mintanya kita isi minyak kat petronas. Tak pernah pernah.....

~Cinta Cukulet~ said...

henshin!!! berubah menjadi power renjes hahaa

haruan tasek said...

nak koleksi transformer ke

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Perubahan perlukan Pengorbanan!!!

Abg Din said...

Berhijrah.....

syah shah said...

err... saya pun nak mengubah jugak sesikit...

Mas said...

esok 1rejab jom pose....berubah ke arah kebaikan. Lagipun doa dimakbulkan bila pose 1 rejab.

iza~de~bintang said...

yg first beriya pi tengok kat cinema, yg kedua pun nampak gayanya camtu gak lah ni hehe

ShiDa said...

lorh kecik ke sis?
Sib bek x terjebak nk beli ;P

Insyaallah today shida gi nonton kut!! siap pakai tshirt transformers lg!kekeke semangat ooo berubah menjadiiiii.....

kayteeze said...

Tie ingin gak berubah.. tapi ubah ke apa, ek??

mae said...

optimus tngh mkan nasi brani hari ni..esk baru dia lwan..hihi

iNsaN BiaSa said...

bumblebee..yeahh..i like...

harus tgk ni...

Ezad said...

kat mana nak beli?

bukan robot tu..

tapi banner yg besar gedabak tu..

berapa ringgit agak2?

bukan robot tu..

tapi banner yg besar gedabak tu..

Yunus Badawi said...

hari tu anak aku mintak belikan baju dan topi kat stesen minyak. Kuat betul pengaruh iklan huhuhu

kuIna LadyInRed said...

MAZA ...>> adakah anda jugak terpengaruh... wakaka...

MAS ...>> ubah apa yg patut aja

OZ ...>> hahah..yg free aja..

TIRANA ...>> berubh mnjd lebih baik dr semlm

TOKNABE ...>> sy pusing isi minyak stesen lain la

CC ...>> power rejes coti.. kena HIN1

HARUAN TASEK ...>> yes...

MAMAQAY ...>> ur rite

Abg Din ...>> tgh mengemas lg nie...

SYAH ...>> nk ubah menu la hari nie

MAS ...>> bagus, bagus..

IZA ...>> hehe hebat sngguh promonya

SHIDA ...>> kecik & halus...

KAYTEEZE ...>> tukar layout kot

MAE ...>> kdai mamak mana dia singgah tu nak g minta sign otograf

INSAN BIASA ...>> jom..

EZAD ...>> kat sesen warna PAS

YB ...>> hahaha bapa di pengaruhi nie