Saturday, June 27, 2009

Buah Hati Ku Sayang

Aku sedng keBZan mengkhatam beberapa buah buku setebal 1 - 2in yg aku borong kat PESTA BUKU PERLIS 2009 kemarin..... fuhhh manyaknya buku... namapn pesta buku kan..

walupun poket kempes (lain la org gomen) aku tetap meraikn pesta itu dgn berpesta buku
.... >> ada byk gambar nak tempek tp HP cap ayam ku mengalami masalah teknikal.. nanti aku g cari jurutera pakar

oppsss nak balik kg dah....
mlm nie aku akan meraikn Hari Jadi Anak Dara aku...
Minggu lepas Birthday mak aku
Esok, lusa, tulat... Birthday anak buah aku..Amera..
Happt Birthday Cayang...

wajah2 girang mereka menemani perjalanan hidup ku
Wani, Aiman & Kakak Mira
(inilah Aiman yg KakJie selalu storykn tu)

13 comments:

Rantong said...

Sekadar nasihat & peringatan sesama muslim.

Berhat-hatilah bilamana menulis blog. Tulis dengan ilmu & iman.

"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa, dan janganlah kamu mengintip, mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. Apakah seseorang daripada kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)

View Profile: Rantong™

blueCITY said...

selamat hari lahir wat amera!

hehehh... semoga jadi anak yg solehah dan berjasa pada ibu bapa, agama dan umat dunia.

may Allah bless u all =)

ONE ZABA said...

hepi besday buat yg sambut besday...

ain said...

happy bday utk anak Kuina esok. semoga diberkati Allah selalu!!!

ALAF21FC said...

Semoga menjadi insan yang soleh :)

UnGu VioLet said...

salam cikgu.. salam kenal.. cikgu nie mengajar di sekolah mane yer? sebab mar nie di UK.. skrg tgh bt thesis utk MASTER.. ingat, klu cikgu ade contact cikgu2 lain.. utk bt kaji selidik untuk thesis.. thanks.. please respond.. come n visit my blog.. thanks..

iza~de~bintang said...

eppy besday sumer.. bila lak besday kak ina eheheee
Happy weekend :)

ije said...

comeynya aiman senyum!

LotsOfLove-Pearls said...

happy birthday jugak ok..

nak kek coklat...

hehe...

happy weekend kak..

kayteeze said...

Happy birthday semua...!!!

Err... ada kek lebih ke..??

syah shah said...

Wah, berderet besdei... Hohohohohoh :D :D

Happy Birthday buat mereka... :D

Uncle Lee said...

Happy birthday to your kid. And best regards to you. Lee.

Dee said...

happy birthday!!