Thursday, June 25, 2009

Ayat-Ayat Cinta

Aku benci notis nie.....
maaf klu aku tak dpt tinggalkn jejak ku.....

PC pulak asyik menerima nota cinta nie menjelang akhir hayat si Rusia tu..... harap2 tak menular ke sana sini....
tp ini pembakar semangat... hehehe..

errrkkk.. jom makan!

17 comments:

joegrimjow said...

sama la kite
cume ok skit
sbb lembap jee

ain said...

oooooo...biasa ni kuina. kita selalu kena. hangin gakk!!!

ONE ZABA said...

sama la...mujur ada banyak line free sini.

syah shah said...

tapi line tenet pun memang bengong skett sejak akhir-akhir ni...

ada aje masalahnye... Takpa takpa... Kita pi makan dulu... Hohohohohoh :D :D

Mas said...

tenet ke h1n2 kot. Wakaka...sama kes ngan kat sini.

haruan tasek said...

pc minta sediakan kubur tu

dotblogspotdotkom said...

huhuh... biasa la tu.... kita pun ada masa nye x ok... nih kan plak pc N internet... huhuhu keadaan di luar jangkaan....

Ielaz said...

kak kuin..sungguh dramatik ayat2 cinta mu itu..bisa luruh hati gue..hehehehehe

Jard The Great said...

peh..gler tension.. hehe..

TokNabe said...

Sebelum merebak baik ditebas dahulu......

kayteeze said...

Masalah yang sama... tu yang kekadang tercicir nak komen.. geram jugak! Lain kali kena jampi laa...ekekeke....

mae said...

ayat2 cinta mmg camtu...dia bagi notis dulu..lpas tu dia bagi worm,trojan...dan akhirnya bagi ubat tido kat pc..dan mngkin di situ intnet seperti lmbab..jom makan..

Uncle Lee said...

Hello Kuina, I guess sometimes these services do tend to get hiccups.
Fortunately we rarely experience it....can be frustrating when it does happens
You stay easy and keep well, best regards, Lee.

ticnube said...

uyooo..layoutt baru...wahhhh...: muehehe

Tirana said...

Alhamdulillah..setakat ini belum pernah dapat nota ayat-ayat cinta lagi..hehehe..

Kuina..sabar banyak2..

en_me said...

siannyerrr..

kuIna LadyInRed said...

JOE ...>> sama... kabel yg sama

AIN ...>> tgh hangin nie.. sek bek ekon berfungsi

OZ ...>> yg free suka bangat

SYAH ...>> Xleh settel lg, dh berminggu dah mcm nie

MAS ...>> sek bek opis ko pun mcm nie klu x aku usung lappy g sana la..

HARUAN TASEK ...>> blm gali lg tgh cr lokasi

DOTBLOG ...>> huhuhu... terimalah seadanya

IELAZ ...>> jgn terpengaruh ya!

JARD ...>> ko pn sama tension dgn printer kan.. wakaka..

TOKNABE ...>> nak racun aje tok...

KAYTEEZE ...>> smbil tu tiup & hembus sama...

MAE ...>> nk bg racun aje nanti

UNCLE LEE ...>> thanks uncle

TICNUBE ...>> hehehe brtmbh merah

TIRANA ...>> moga tak terkena

EN_ME ...>> huhuhu..