Monday, June 15, 2009

Aku Balik Dari KyEl Bawak Balik Kek Lapis Sarawak

jangan terkezut..... OTW blk Kangar aku dihubungi seorng sahabat memaklumkn ada bobeniar dr Tucen. Apa lg bertemulah di suatu perhentian yg dijanjikn. yeha.. kek lapis dr Sarawak... Tima kasih daun keladi ya... aku dh buka & makan ms dlm keta lg... sedap..
oppssss ari Sabtu sebelum berangkat blk aku, Wani (anak dara aku) & Intan (anak dara kak Kujie) sempt memeriahkn Mini Karnival Desa Melor, byk xtvt dijlnkn malangnya kami kesuntukn masa. Wani & Intan smpat mengambil bahagian dlm acara mewarna & meniup belon. Pkul 10.30 kami terpksa bergegas pulang utk bersiap ke Perhentian Duta.

Atas bus Intan menghubungi Wani & memaklumkn dia mendpt tempt 3, Intan pula memenangi cabutan bertuah. Dapat jugk hadiah walaupun hanya sempt menyertai 1 acara. Masa terlalu cemburukn kami yer!Intan seedang melaram dgn hadiah milik dia & milik Wani. Mungkn esok lusa wani akan menerima hadiah itu yg akan diposkan dr sana.

walupun kesuntukn masa xtvt berendam tidak dilupakan.
ini pula xtvt melaram... TQ Iza pemilik Bintang Comel ... hahaha dpt jgk melaram dgn sobenier dr Dubai nie ...

20 comments:

Diamilikku said...

kek lapis yang sangat terkenal kan??
tapi saya sendiri pelik kenapa saya tak suka kek lapis..hahahahahhah...kenangan terkena kek lapis rempah membuatkan semua kek lapis di banned dari list...

zue said...

kek lapis sarawak mmg sedap kena dgn harganya yg mahal.

bila raya nanti puaslah dpt mkn.

DrSam said...

kalau kek lapis ori, memang boleh dipuji dan diakui kesedapannya.

muka jadi blurrr atau memang diblurkan sebab dapat soubenir :)

Tijah said...

wooo..kek lapis tu byk kolestrol tuu...tapi sedap yaa amat kan??

ONE ZABA said...

aisehhh...tak nampak muka la pulak.

Abang Long said...

Kek Lapis Sarawak memang sedap, tapi mahal kalau dibeli di Semenanjung.

lupekanje said...

ceh...tijah..potong stim...kolestrol ketepikan....sodap tu yg fentingg..kan kuina...
makan sikit sudehh..lebih tu bagi2 la kat owang lain...itu ler baru jadik makanan seimbang...kekeke..

sonata anak kancil said...

sedapnya kek lapis srwak - saya suke!
nak order la nanti ...tapi mahal lo...tak kisahla...janji dapat makan kan kan....

Tirana said...

Tiba-tiba aje teringin nak makan kek lapis...hehehe..mengancam gambar kat atas tu.

atty's said...

shedapnya kek lapis tuh..

kayteeze said...

Eh.. Tie memang suka kek lapis sarawak tu.. terutama yang ada cokelat... yum yum...

julietchun said...

takde aksi kuak lentang ke, gaya bebas ke?hehehe

TokNabe said...

Gambar bawah, Fuh.. nasib baik bukan Wanita berkebaya merah yg orang jumpa hat highway tu.


kek lapis sarawak.... sedap tu. nak buat pun bukan senang.

Dee said...

my best fren org sarawak..kena tgu raya baru dia bagi kek lapis tu..specially baked by her sister...

syah shah said...

kalau dah ada kolam tapi tak berendam memang rugi... heheheheh :D :D

ku tak sempurna said...

errr.. nasiiibbb..
walaupun suma kek, tapi kek lapis sarawak ni kureeenggg suka..

nasib.. nasib..

nabilah_2908 said...

erm..sedapnyer la hai kek tu...knpa di blurkn pic tu..? hehe...
anywy..meh singgh jp kt my blog..de awrds menanti diri mu..:)

kuIna LadyInRed said...

DIAMILIKKU ...>> sy suka yg berempah tu...

ZUE ...>> blk negeri mestilah dpt makan puas2 ya...

DrSAM ...>> yg nie sedap lgpun dibeli terus di kilang semasa lawatan

TIJAH ...>> kolestrol jgn sebut lagi.. makan dulu...

OZ ...>> penuh dgn jeraway batu la...

ABG LONG ...>> memang kat sini mahal tp klu teringin beli gak... yg kecik2 aja la..

LUPAKANJE ...>> pandai la acik.. kongsi baru seimbang yer.. meh sy nak kongsi dgn acik... sila2...

SONATA A.K. ...>> sy pn mcm tu klu teringin ketepikn harga.. nk jugk makan.

TIRANA ...>> eeeerrrr kat sini ada tp rasa berbeza

ATTY ...>> sehingga menggigit jari ooooo....

KAYTEEZE ...>> nak rasa mai la.. ada lg nie..

JULIETCHUN ...>> ada tp kena sensor klu x jd kelabu... kelabu mata org yg melihat...

TOK NABE ...>> sy memang x reti membuat apa2 kek.. reti makan aja.

DEE ...>> harap2 dia x lupa ya!

SYAH SHAH ...>> hahaha... berendam sampai kecut

KTS ...>> nasib baik x suka... klu x hilang separuh... hehehe

NABILAH ...>> malu ...............

BelalangDewa said...

seronoknye berendam... tak kecut ke ibu kaki tu....

Pu3 said...

emmmm..
dapnye!
kek lapis sarawak, my peberet!
hehehe... ;p