Monday, May 25, 2009

Sajak Sahabat

Rahimin kata sapa tak baca sajak dia kat Mingguan Malaysia semalam; malas kawan...

so aku tempek sajak itu kat sini...
bila terbaca & ternampak nama nie rasa mcm kenai
tp lupa- lupa ingat... last2 hari nie tertempek kat blog dia... sah...

mingguan Malaysia : 24/05/2009

...>> kita kawan ya...

13 comments:

khaLifah feDi said...

saya pun kawan kn!! hee~

best sajak tue..melankolik lor!!!

joegrimjow said...

xde sekreatif tuuu

ain said...

saya pun kwn juga!!!

LotsOfLove-Pearls said...

nak kawan jugak..

ONE ZABA said...

hari ni kawanku baru nak kawan

MaMaQaYPo FaMiLy said...

kwan... jgn tak kawan pulak

Chekgu BaniHassim said...

tersirat la maksud "main api" tu...
papa2 jgn cube main api...
sekali api si mama tu kluar, abis semua rentung..haha

xiiinam said...

Alooo kawan!!!!
Long time no see aaa!!!.He..he...

DrSam said...

baca sajak ini teringat lagu Warisan ... bait "anak kecil main api, terbakar dirinya sendiri ..."

sonata anak kancil said...

dah saya pun nak kawan gak! jom mai folow reramai...biar ramai kawan!

ku tak sempurna said...

err.. rasa nak pinjam plak sajak ni.. best!!

Umie said...

saya pun kawan!!! hehehe

kuIna LadyInRed said...

FD ...>> ohhh td minum horlicks

JOE ...>> sama la kita

AIN ...>> yer yer kita kawan

LOL ...>> meh berkawan kawan

OZ ...>. selama nie kekasih gelap ker??????

MAMAQAYPO ...>> kita berkawan

CHEKGU B.H ...>> jgn bermain api nanti terbakar

XiiiNAM ...>> sat sat nak tenyeh mata.. rasanya pg td kita pekena roti canai kat kdai mamak bersama.

DrSAM ...>> ada maksud yg mendalam nie

NONATA A.K. ...>> dah polo dah polo... jom main polo

KTS ...>> boleh kawan!

UMIE ...>> kita berkawan ya!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

My Blog List