Saturday, May 16, 2009

Keputraan Raja Perlis ke 66

Hari Keputraan Raja Perlis akan diganti pd hari Isnin... Yehaaa... walaupun aku x ada dlm senarai penerima darjah@pingat aku tetap menyambutnya sbb hari coti.

DAULAT TUANKU!

17 comments:

syah shah said...

seronoknya dapat long weekend... :D :D

kemana destinasi? :D :D

Kasawari said...

ohh cuti ler kat sana ek..

boleh ler malam ni tengok bola.. he he..

julietchun said...

kalo dengar COTI mula ler timbul perasaan jeles tu.

ku tak sempurna said...

yeeehaaaa...

bestnye...
yea yea.. cuti!!
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
errr... tapi utk perlis je ke??
uwaaaaaa.....
KL takde RAJA!!

-raja gopal byk.. muehehehe-


SELAMAT BERCUTI

~Cinta Cukulet~ said...

cuti lagi yekkk..hehe..selamat bercuti la :D

Insaflah said...

Daulat Tuanku

ONE ZABA said...

itu giliran perlis...giliran kitorang pun tiba gak nanti

Diamilikku said...

bestnya kan cuti...
tapi banyak la pula function menunggu..coti pun kena keje....
huwaaaaaaaaaaaaaaa....sob sob sob

MaMaQaYPo FaMiLy said...

selamat bercuti!!!

Yunus Badawi said...

cuti pegi mana kali ni?

Hari keputeraan saya hari tu pun saya beri cuti seluruh negara kerana kebetulan cuti umum. Saya yg mengumumkannya hehehe

lupekanje said...

tahniah kepada Raja Perlis...dan rakyat2 Raja Perlis...
semoga Allah lanjutkan usia tuanku..

TokNabe said...

emmm.... choti lagi.

kakpah said...

sape tak suka cuti....

kayteeze said...

Waaa........cuti panjang rupanya...he he....Selamat bercuti..

ONE ZABA said...

kalau boleh main tukar-tukar tempat kerja..aku tukar dah ke perlis hari ni.

kuIna LadyInRed said...

SYAH ...>> coti x kemana pun..

KASAWARI ...>> tiap2 hari sy tgk bola, tp bola yg tak ada pemain

JULIETCHUN ...>> sila jgn jeles

KTS ...>> oooiii raja gopal x dak dlm senarai

CC ...>> hehehe

Insaflah ...>> daulat tuanku

OZ ...>> tgh menghitung hari yer

DIAMILIKKU ...>> kasihan...

MAMA ...>> hehehe

YB ...>> itu kebetulan, sy x kemana2 cuma lepas subuh leh sambung tido.. itu yg best

LUPEKANJE ...>> lanjutkn usia sy sama

TOK NABE ...>> ngeh..ngeh..ngeh

KAK PAH ...>> sy suka , suka...

TIE ...>> selamat....

OZ ...>> ehhh derhaka namanya tu....

echah_syed said...

ade org yg dah tak hormat raja sbb tak belajar sejarah serta tak serik utk dijajah :(