Friday, April 24, 2009

Makan Bola Tido Bola Berbaloi

xdak mood nak wat en3
cuma nak kongsi ke'jeles'an aku pd seseorng hari nie
dia memenangi percutian 8 hari ke Bacelona utk menyaksikan perlawanan bolasepak di sana kat ESPN (katanya setiap minggu ada 10 soalan utk dijwb)
dia akan berada di stadium terkemuka dunia.. fuhhhh
rupa2nya minat dia terhadap sukan bolasepak berbaloi..


sapa2 yg minat bola mesti tau piala apa yg sedang jadi rebutan sekarang
aku tak ambik tau sangat

yg pasti aku jeles, aku jeles...
percutian free tu yg aku jeles....

21 comments:

Anak Pendang Sekeluarga said...

salm,,,,wah bagoznye...saya peminat fanatik ePL...

Neeza Shahril said...

neeza tak minat bola... tapi ada sorang dalam rumah ni minat sangat..
nak tau sape?
hehee... mesti salah teka tu.. hahaha!!
shahmey sebenarnya (anak bujang umur 2 tahun) hahaha!!!
asal kemana-mana mesti nak ball!! dalam rumah ni lebih dari 5 biji ball dah untuk dia sorang..
bagus gak kalau dia pandai main bola sampai boleh jadi setanding dengan mereka2 tu..

psstttt... ikut lah orang tu pergi sana.. tak dapat tengok bola pun takpe.. jenjalan kat sana je.. ;)

syah shah said...

wah, bessnya... jangan kata kuIna je jeles... Saya pon jeles jugak kalau macam gini gayanye... Hohohohohoh :D :D

Jard The Great said...

huh! aku jeles kalo org dapat pape je yg fre.. hhuhuhuhu..

kuIna LadyInRed said...

ANAK PENDANG ...>> sy pun selalu tgk bola tp bukan bola sepak la...

NEEZA ...>> issshhh jantan la, non muslim lak tu.. tp dia memang minat bola, sanggup tunggu tgk bola sampai subuh. Semua liga bola dia ikut. Ank buah sy pun ada gak mcm tu smpai coklat pun nk coklat bola.

SYAH SHAH ...>> sy jeles sbb semua ditanggung.. free.

JARD ...>> samalah kita.

en_me said...

best gilerr tewww gi barcelona kannns..

Yunus Badawi said...

saya kalau bab jalan2 keluar negeri ni kureng sikit. Bukan nak cakap besar tapi kalau pergi tanpa org2 tersayang, mcm rasa tak bermakna. Mungkin dulu dah puas berjalan hehehe

ain said...

wah..untungnya org tuuuu!

cikgu panji said...

tak dapat gi barcelona pun takpe, dpt gi langkawi pun dah ok.hehehe

tipahvogue said...

owh, tetiba tipah pon jadik jeles gak di atas percutian tersebut!! huhuhuhuhu

tehais said...

Rezeki dia la tu ;)

Adry said...

uish.. bestnya!!! sapa yang dapat hadiah tu!!!

Adry @ http://www.adrysabry.com

Pujangga Asmara said...

Ahahaha Kak.. Jeles Yer..

Apakata Len Kali Akak Pon Join Jugak.. Ngee...

Bestnya Dapat G Barcelona Sampai 8 Hari.. Ish3..

Mohd Hafifi said...

tak minat bola... he he

Framestone said...

out of topic--> yup..tp ramai yg xsedar yg wanita dicipta dari lelaki dan untuk lelaki.. mereka lebih taksub mengatakan lelaki itu mereka yang punya..tiada sesiapa boleh berkongsi dgnnya...

xsemestinya perlu ada persamaan untuk wujudkan persefahaman.. tetapi kekdg persefahaman perlu ada dalam mencari persamaan..

p/s- pe yg aku merapu pg2 nie ek

ije said...

tak sia2 minat bola. harapkan ije, baru semalam baru tahu mcm mana menang agreget tu. haha. =D

*tumpang jeles bersama kak kuina~

julietchun said...

aku ni masuk ler apa pertandingan tak penah nak menang,huhuhu, bertuahnyer dia.

khaLifah feDi said...

kakak x ikut sekali?

Kasawari said...

saper yg dapat gi tu.. perghh best gila.. ada lagi kosong ker...

kuIna LadyInRed said...

EN_ME ...>> free.. tu yg jeles.

YB ...>> sy g oberse kat Danok aje.

AIN ...>> tu yg sgt jeles tu

CIKGU PANJI ...>> betul gak asalkn free

TIPAHVOGUE ...>> samalh kita

TEHAIS ...>> yer yer..

ADRY ...>> hnya 3 org dr Malaysia & 2 lg dr S'pore

P.A ...>> akak x tgk bola cam na nak jwb soklan kuiz tu...

MOHA HAFIFI ...>> hehehe...

FRAMESTONE ...>> betul...

IJE ...>> yer yer sama samalh kita jeles kat dia

JULIETCHUN ...>> kita serupa.. uwa...

KHALIFAH FEDI ...>> hnya 3 org dr M'sia

KASAWARI ...>> join la kuiz kat ESPNstar.com tu, ada 10 soalan setiap minggu.. maknanya kena tgk semua games la..

TeacherNunu said...

waaa bestnnyeeeee dah ramai follower