Wednesday, April 15, 2009

Biarkan SiLuncai Terjun Dgn Labu Labi Nya

Aku tak sihat, tp masih tetap berblogging, blogger tegar kata kan... berbloging dr rmh sambil bergolek-golekan memang mengasyikkn, menyenangkn.. fuhhhhhh
tp HP mcm pasaran saham lak... Que Sera Sera...ringtone my HP u... nak OFF nanti compny OFF bayaran kan haru.. time tenat & gawat nie setiap sen adalah income...

yer yer aku tahu aku masih berhutang dgn cik Queen tu, msh berhutang dgn LiLohoney pasal nk pasang CCTV & RADAR kat blog, sabar jer adek manes... ada masalah problem sikit nie!
Aku punya READ MORE @ BACA SELANJUTNYA tu dah hilang, so adegan KEMBANG & KEMPES en3 tak boleh dijalankn, aku nak kena godek2 coding dulu tp tak berkesemptan lg,tutorial tu agak panjang, beribu2 perkataan...apapun sabar yer... aku ada byk nak sharing lagi nie... InsyaAllah

aku tak kisah klu ko orng nak copy paste apa2 en3 kat sini
biasa la... aku pn kekadang buat mcm tu gak... SHARING IS CARING kan..
tp aku SEDIH gak.. ada seorng blogger tu yg selama nie KUTUK & CERCA aku mcm2 tp last2 copy aku punya tutorial & tempek kat blog dia... KEJI KAN... apapn biarlah siluncai terjun dgn labu2nya ....

makan ubat off HP ....Zzzzzzzzz......

23 comments:

muadzlife said...

sabau..biarkan labu terjun terus tengelam..hehehe

Dee said...

wah..baiknyer kulna..tp hp kalo dh dibyr oleh company kenalah on selalu hatta bercuti pun..kihkihkih..

Jard The Great said...

pehh.. aku baru rase nak kopipes entri org gak nih.. hehehe

ain said...

memang x tau malu itu orang!

CuTeMiUt78 said...

ishh.. tak tahu malu itu org.. cian tak sihat ya..mkn ubat dan berehat k.. semoga cepat sembuh seperti sedia kala

ONE ZABA said...

labu tu kalau buat lepat... taruh pulak inti kelapa...fuhhhh!!!!

Sifu Mirza said...

salam kuina...

sabarlah dalam berdakwah...
saya doakan kuina tabah dan diberi kekuatan oleh Allah...

luncai???... biarkan... tak luak ilmu di dada kalau dikongsi bersama..

luncai???... biarkan... doakan.. mudah-mudahan dia sedar dan kembali ke jalan yang benar...

:-)

MrsMama said...

sapa yang keji tu??? Biasa dia tu...geget baru tau. Semalam nampak keta ina...yelah masa tengah tunggu depan BTM tu. Ada baju coklat kat BTM...nampak cam mengancam jer baju tu.

SRISUFI said...

Salam kakak,

SABAR...

Saya doakan si Luncai cepat2 jumpa jalan kembali.

ameen


**kak, moga lekas sembuh

Syah Shah said...

sapalaa yang selamba main plagiat tu? dahle kutuk-kutuk orang, alih-alih nak plagiat plak... memang tak malu sungguh... Heh.

Alahai, tak sihat, kesian... Off saje HP tu... rehat yang cukup adelah lebey penting... Semoga lekas sembuh... :D :D

Kujie said...

aku dah tgok dah blog sapa...sekali teka tak sipi2...kena teruih...


biarlah.....

kita selalu sedut dr blog org kita letak link.. ikut rukun negarakan...kesopanan dan kesusilaan.

sbb tu link out kt blog aku bersepah..tak de kedekutnya nk link org.

jgn tatau nk buat "anchor link " sudah le

Anonymous said...

Oooo.....sapa tu ? Sapa tu ? Tetiba makcik kepoh dah datang....

Adakah diriku yang mengopi idea pelastik surgeri tu ?? Ho ho...mintak maaplah...hu hu....

ellieandcarl'sstories said...

sape yang kuang ajo sgt.. kasikkk lazerrr jerk same die..

julietchun said...

musim demam ke musim durian skang ni? konpius betul.

~Cinta Cukulet~ said...

kalau labu tu tak nak terjun, bleh tak kita tolak dia?hehehe

iza~de~bintang said...

Amboi syoknya Kak Ina boleh golek2 sambil tenet...hehee.

Adry said...

sapa yang kutuk dan cerca akak???


Adry @ http://www.adrysabry.com

Ezad said...

kopipes tak salah, kan?
cam ne nak buat read more tu?
nanti ajau.. hehe

Adam said...

Lama tak jenguk sini =)

Anonymous said...

moga cepat sihat k...
takmo layan luncai ngan labu tu,
hiks ... dia bkn besh pon

Nobody said...

Kureng nya labu tu sis!!hahaa..
Sungguh tebal kulit jarinya dah kutuk2 bole pulak copy paste.. hampehh!!!

LiLohOnEy said...

smg cpt sembuh ye kak :)

kuIna said...

MUADZLIFE ...>> wat pengat pun sedap...

DEE ...>> kena time boss cari naya lak...

JARD ...>> kopipes secara trhormat ok la..

AIN ...>> hehehe...

CUTEMIUT ...>> tq dear..

ONEZABA ...>> hanti sy buat & hntr ke puncak gunung tu yer..

SIFUMIRZA ...>> betul, betul, betul..

MAS ...>> jgn tergoda yer!

SRISUFI ...>> terjun dlm laut.. lemas la..

SYAH SHAH ...>> toce, toce..

KUJIE ...>> TST

KAYTEEZE ...>> amboi, amboi... kelas gitu...

TICNUBE ...>> biarkan la yer...

JULIETCHUN ...>> opsss sy x makan durian..

IZA ...>> seronok ada derodben nie.. dimasa saja sentiasa berhubung..

ADRY ...>> manusia ....

MANJE ...>> hahaha...

SHIDA ...>> manusia nie mcm2 perangai...

LILOHONEY ...>> toce, toce... dear..