Tuesday, April 14, 2009

Quran Noble kat YM

Anda suka berYM tak?

mahu tak kita berYM sambil membaca terjemahan Al-Quran

langkah 1:
kat YM klik ADD CONTACT
masukkan id : QURAN.NOBLE
anda akan mendpt pengesahannya

Langkah 2:
taip HELP
anda akan mendapat panduaanya..

Langkah 3:
taip : QURAN AL-IKHLAS 1-4 Malay
atau surah2 yang lain yg anda inginkn terjemahannya

Jgn lupa taip MALAY selepas surah & ayat yg kita pilih tu...
SELAMT BERCHATTING SAMBIL MENAMBAH ILMU!
Benda nie dah lama dah.. bertahun dah aku gunakan cuma nak berkongsi dgn anda semua.

18 comments:

KAMATO said...

terima kasih berkongsi ilmu

syareena said...

wa.... baguih ni

kayteeze said...

Ooo...baru tahu ni... Mekasih la...

~Cinta Cukulet~ said...

huiih..bagusnya..tak tahu pun selama nih hehe

Yunus Badawi said...

terima kasih kerana berkongsi ilmu. setakat ni jarang berYM. Blog ini pun dah tak larat huhuhu

ain said...

bagus info ni. tq dear.

Umie said...

wahh...thanks sudi berkongsi ilmu nie..insyaAllah ada bahagiannye nnt kat sana...aminn!!!

Adry said...

owh.. menarik.. baru plak tau ada macam ni.. terima kasih kak..


Adry @ http://www.adrysabry.com

Pujangga Asmara said...

Wah.. Baguih Kak.. Saya Tak Tahu Pun Pasal Benda Ni.. Maceh..

Sheikh said...

salam ! bagus bagus bagus... sambil2 chat tu kan ? dapat manfaat jugak !

Marzalina said...

perkara baru yg menarik!

Nizamdanial said...

Salam kak, lama tak masuk ni. Nak habaq dan minta izin kat kakak, saya amik bulat bulat dan bubuh entri ni kat dlm blog saya. Jgn marah kay. Huhu.

kuIna Jentayutiara said...

KAMATO ...>> sama2lh kita manafaatkn kecangihn teknologi

SYAREENA ...>> cubalah..

KAYTEEZE ...>> sharing is caring

CINTA CUKELET ...>> akak dh lama guna, ingat semua org dh tahu.. tiba2 terasa nk buat en3 psl nie

YB ...>> klu x YM kita SKYPE @ ICQ.. hehehe

AIN ...>> samalah kita

UMIE ...>> Terima ksh ya... samalah kita mendpt manafaatnya

ADRY ...>> maaf klu sy terlambt berkongsi

P.A ...>> cubalah..time tension akak selalu baca terjemahan surah yassin...

SHEIKH ...>> ilmu berkembang dgn teknologi..

MARZALINA ...>> cubalah byk manafaatnya.

siti_m said...

terima kasih sebab kongsi info nie... moga sama2 kita dapat manafaatnya

Jard The Great said...

waa! menarik!

CuTeMiUt78 said...

wah.. good la.. mekacih sudi berkongsi

Luna said...

sy pun dh add 2thn dh....selalu nya kalo nk amik ayat qur'an tulisan jawi org selalu guna kaedah copy paste dr quran.noble ni lah..sungguh mudah :D

Raihah Rosli said...

waaa...
sy 1st time dgr
teruja ni...
nk cuba lah:)