Tuesday, April 21, 2009

Berapa Nilai Wang Anda!

acik pelawa minum..
dengan cawan gergasinya yg besar gedabak leh buat bath tab

then aku teringat mug nie....
menarik, berkenan....
sorry not for sale...

ini souveniers yg paling aku cayang & berharga
bersalut platinium

souvenier nie aku dpr masa lawatan ke kilang mereka, fuhhhhhhh terbeliak biji mata aku dibuatnya, keperempuanan dan kewanitaan aku pun tercabar. Lunch pula kat meeting room .... menu tak seberapa tp dihidangkan di atas pinggan bersalut emas... (classic gold) berpinau mataku.. sebiji pinggan makan tu berharga RM350- 500. Very xkelusif..... Uols boleh tgk product mereka kat sini Crown Lynn tp jgn salahkn aku klu ada yg tergoda...

Kekadang aku terfikir... nilai WANG bagi kita...



tahu pasal Zonda... nanti aku cerita sbb cinta ku telah berpalih arah kerana dia...

22 comments:

Iliana said...

hehehe..
itu strategi pemasaran tu kak..
yang tak sodap pun, bile dah naik silau pinggan tu, nasi pun rasa spageti hehe

Abang Long said...

Huh ... memang mengghairahkan !!!!!

Mas said...

henfon free or henfon murah ada tak kat kilang tu?

a.b geldofg said...

mahal tau nilai duit kita makin lemah?

~Cinta Cukulet~ said...

pakai cawan plastik hadiah milo je hahahaha

ShiDa said...

Pinggan bersalut emas??
Hehehe boleh ler wat loket rantai kan!!
(bengkok badan nak berjln kuikuikui)

™سوفي said...

terasaa macam nak beli je mug tu kan.

hehe

kabare kakak?

TokNabe said...

Nilai tu yang penting...

kuIna Jentayutiara said...

LLIANA...>> betul tu silau tu buat makanan bersilau bertukar rupa

ABANG LONG ...>> godaan bg p'puan agar bersilau mata

MAS ...>> hp kat kedai KAWAN ko dh jengok ke lum

A.BGELDOFG ...>> kita pun makin lemah gak

CINTA CUKELET ...>> cawan milo free kat expo

SHIDA ...>> 2.5mm carot gold line.. kena g pajak gadai dulu..

SRISUFI ...>> chatek sbb free

TOKNABE ...>> yer nilai tu penting.. klu tak saham jatuh lagi, lagi, lagi...

CuTeMiUt78 said...

uish... memang menyilaukan mata

ain said...

amboi..mahalnya sebijik pinggan. Akak beli sebiji seratus lebih pun dah berpino2 kocek.hihi

p/s..untung le dpt gi lawat2 kilang pinggan tu. x dpt beli dpt tengok pun best gak.

julietchun said...

nak gesek ngan sudu pinggan tu takut ek.

iza~de~bintang said...

wah pingan tu boleh amik masuk dalam beg tak..
teringat dulu2 ada kawan amik cawan/sudu dari kapai terbang MAS hehe...

||alis|| said...

salam kak; huhu... agak2 angkut satu jer pinggan cmtuh, pintu kuar bunyik tak? hihi..

echah_syed said...

kalo pecah aku buat tak nmpk jek.. :p

tak dapek den nak nolong weii :D

kayteeze said...

Wah...kira ada juga pengalaman makan guna pinggan emas, ya.

Tie cuma ada pengalaman makan dalam daun pisang je,kat restorant mana entah...

joegrimjow said...

mmg ade
xbgtau royal albert lagi
huhu

kuIna Jentayutiara said...

CUTEMIUT ...>> yer la emas kan, sapa x silau mata

AIN ...>> itu sebiji klu 1 set... tak kosa nk perabih duit utk itu.. pinggan palstik pun sdap klu makann tu sedap

JULIETCHUN ...>> belasah aje..

IZA ...>> minta aje mereka tak heran sbb kita bg projek kat depa supply clay pipe nilai puluh puluh juta

ALIS ...>> x yah angkut minta aje..

ECHAH_SYED ...>> kutip then g pajak gadai.. gadai

KAYTEEZE ...>> pinggan emas pun tp klu makanan tak sedap tak selera gak..

JOUGRIMJOW ...>> entah2 brg kat situ made in Malaysia

Neeza Shahril said...

tengok tajuk tadi zonda.. nape lain lak cerita dia..
neeza tak minat sangat pinggan mangkuk mahal nak mampush ni..
mahu tercekik bila makan heheee..
neeza beli yang elok tapi murah.. orang lain beli mahal huhuuuu...

Kasawari said...

letak cawan biasa sebelah cawan ni.. he he.. sbb tak nak gergasinya.. he he.. ermm kalau buat teh tarik.. satu purnama tak habis tu..

Adry said...

umang aiiii mahalnya... huhu.. kalau tak sedap pun rasa sedap.. hahaha


Adry @ http://www.adrysabry.com

kuIna Jentayutiara said...

NEEZA ...>> sorry Neeza silap publish, nk ajak g cuci mata dulu, tgk pinggan mangkuk...

KASAWARI ...>> samapai basi pun tak abih tu!

ADRY ...>> wlpun mahal tetap ada pembeli.