Thursday, April 16, 2009

Aku makan BUNGA

" Kesian kat u ... macam2 dugaan datang"
"U kena mandi bunga la...."

" ha, mandi bunga... tak perlu lah"
"Tiap2 hari i makan BUNGA"

"BUNGA apa?"

"EPO....."

16 comments:

Adry said...

jadikan salad ek..

guru_cikgu said...

Sedap ke rasa sundrop? Nanti nak cari kat Yawata.

Chekgu BaniHassim said...

saya minum bunga kak...
bunga krisantimum...sedap!

ain said...

akak mcm ada poblem bila mkn EPO ni la. so now akak stop a while.

Shifu67 said...

aiksss sudah tukar ke sekarang.... mujur makan bunga, kalau makan rumput jenuh le... hehehe

ijechan said...

EPO? apa tu kak kuina?

syareena said...

EPO??? apa tuh!

Neeza Shahril said...

hehehh.. bagus ke?
nak try tapi tak pernah tanya orang yang dah makan ;)

Yunus Badawi said...

apa khasiat bunga tu?

azam said...

sebab apa bila ada sesuatu berlaku orang melayu kita minta kita mandi bunga...... kawin lambat mandi bunga huhu pelik-pelik

Tijah said...

chait! tijah tertipooo...

Ma_sUyinFiqah said...

Ekekeke sama lah kita. Mas makan bunga tu waktu pagi jer. Tapi rasanya kalo tak makan bunga pun kita tetap preeti walopun dah senja. Muahahaha.

ShiDa said...

Bunga tu utk apa ehh?
Awet muda ke hehehe..
Klu utk kesihatan harus diteruskan & bagus utk dikongsi bersama..

CuTeMiUt78 said...

ooppss.. bunga epo..??

julietchun said...

teringin gak nak mandi bunga tapi pengerasnya mahal benar,kakakaka.

kuIna Jentayutiara said...

ADRY ...>> utk wanita sahaja, adry makan BUNGA KOBIS udah la..

GURU_CIKGU ...>> Cikgu makan BUNGA KANTAN yer..


CHKEGU B.H ...>> amalkn selalu tp jgn taruh gula.. hlang khasiatnya

AIN ...>> dh berthn makan.. sat nak nyanyi.. lihatlah diriku....

SHIFU ...>> lembu mkn rumput aja tp berisi..

IJECHAN ...>> sejenis bunga yg mengndungi byk khasiat

SYAREENA ...>> perlu bg setiap wanita

NEEZA ...>> byk khasiat, cuba lah..

YB ...>> kena buat en3 khas nie.. YB makan BUNGA LAWANG udah la..

AZAM ...>> sabar la.. jdh pertemuan ditgan tuhan. Dah makan BUNGA CENGKIH lak...

TIJAH ...>> nah bunga utk ko..

MAS ...>> wakaka... bunga taik ayam tak dak khasiat ker?

SHIDA ...>> byk khasiat tau

CUTEMIUT ...>> sejenis bunga utk kita2 aje...

JULIETCHUN ...>. kutip aje dpn rmh then masukkn dlm kolah.. mandi bunga gak tu...