Monday, February 16, 2009

MIKAIL ; Indahnya Hari Bersama Mu

semlm ingat nk bersihkn hutan hujan tropika keliling rmh. Tiba2 MIKAIL dtng.. tercodek2.. tergedik2... tengok aksi gedik dia...
tiap kali aku nk angkat cangkul tu, dia melompat sama. Cadang nk bersihkn hutan rimba tu terbengkalai.( Jard ko jgn jeles... Mikail nie tocen milik jiran sebelah)

Terfikir nk trim pokok nie pula... masih bersemangat katakan..Rupa2 ada penghuni singgah menumpang...

16 comments:

erisya nor said...

comelnyerrrrr ...kucing erisya pun kaki sibuk...kalau ngemas rumah...sibuk dia nak masuk main2 dalam plastik sampah!

MasNurin said...

Umah saya pun burung selalu buat sarang. Tiap kali kami bersihkan sarang tu pas burung dah tak der tetap dia datang gak. Balkoni depan dan belakang selalu jadi tempat persinggahannya. Ada orang kata burung buat sarang sebab umah kita ada binatang berbisa tapi umah saya tingkat 3 binatang per lak berbisa tu.

ONE ZABA said...

nak tido tu cakap la nak tido. jangan la salah kan si mikail tu pulak.

echah_syed said...

aku kalo dpt tdo petang mmg nikmat sgt.. :)

Neeza Shahril said...

patutla mikail datang sok situ..
ada mangsa dalam sangkar heheheh...

CuTeMiUt78 said...

alahai cutenya kucing tu.. sseessuuaaiii ngan nama..

naz ilyn said...

salam...

banyak betul dugaan bila nak mula keluarkan peluh ni yer... tapi mikail tu memang mengodalah kelabu warna mu menikam kalbu..hihi

Chekgu BaniHassim said...

ahaha...
mmmg suke sibuk kan kuceng ni..
mase tgh bz la dier nk sibuk...

akak takmo bela satu ke??

Jard The Great said...

mikalil tgh carik tpt nak berak tu... hehehe..

ps: jeles skit je.. =p =p

Jard The Great said...

mikalil tgh carik tpt nak berak tu... hehehe..

ps: jeles skit je.. =p =p

Mak Su said...

postpone lah projek bumi hijau :D

e-leeyana said...

kucingggggg....aduh..geramnya, mcm nk peluk je

kuIna Jentayutiara said...

erisya ...>> jiran sebelah bela byk tucen, nama pulak mcm2...

masnurin ...>> tingkt 3 burng senang nk tinggap

onezaba ...>> sssshhhhhhhhh....

echah-syed ...>> kita serupa..

neeza ...>> itu tecen makn friskies tak mkn ikan, burung

cutemiut ...>> tak tahu apasl tuan dia namakn mikail...hehehe

naz ...>> tergoda ker?

chekgu B.H ...>> akak sinus.. nanti achem, achem, achem aja

jard ...>> issshhhhhh

maksu ...>> operasi tambah taik mata

e-leeyana ...>> kena gigit kang ha!

Uncle Lee said...

Hello Kulna, lama ta'jumpa. I love that cat...good pics you took.
Baik ta kena cangkul tu.
Senang datang....you keep well and best regards, Lee.

Purpleheart said...

comelnya kucing ni, nakal pulak tu..

maza said...

alahai tomel nye kucing itew.. huhuhu

geramnyerrrr.......

aderkkk

kalau den dapek lah tu kan, ado harapan mucung eh den gheghet-gheghet.. gitew..

huhuh