Wednesday, February 18, 2009

Lukisan Alam : Musim Luruh Di Kampung


Lukisan Alam yg disanp dgn HP cap ayam aku sambil memandu
Layan..................

20 comments:

-SRISUFI- said...

salam sis KUJIE

sungguh permandangan itu sangat cantik.seperti pernah lalu di situ.

;)

KAMATO said...

Cantek......

Neeza Shahril said...

HP cap ayam pun boleh ambik gambar cantik tu..
sukanya tengok scenery gitu..
tenang hati rasa..

Jard The Great said...

perggh....

Purpleheart said...

cantiknya permandangan.. kat mana ni?

Lina said...

cantik...mmg bulan februari musim daun2 getah luruh....mmg cantik...ni mesti jln area baling kan?....heheheh

~Cinta Cukulet~ said...

walaupun kamera hp cap ayam,cantekk apa gambornya hehe

citahrudin said...

jap jap..ni jalan kt ne ni? mcm mesra alam sungguh panoramanya..

dakgilachoc a.k.a nani said...

Subhanallah...Cantiknya kak..Ingatkan lukisan...ikhlas ni...betul2 cantik...HP apa akak guna ni? tak mcm hp cap ayam punya pic la..hehehe...

Kujie said...

apesal aku mcm tak cam je jln2 tu


ke aku dah lupa daratan...kuang...kuang...

lupa jalan pulang

DeeN said...

Pergh! Macam kat Korea plak. Kampung akak kat ner neh? Kalo tahu leh la pi skodeng2. Cantik sungguh! Subhanallah!

:)

ONE ZABA said...

limpahan warna alam olehNya

iza~de~bintang said...

oo tengah musim luruh ya..lupa dah..Iza pon nak balik kampung hari ni :D ...cooti ja kerjanya...

Yunus Badawi said...

Org yg sedang memandu pakai hp pun tak boleh ini pulak nak snap gambar. Nasib baik kat kpg ko tak banyak kete.
Anyway cantik gambar2 tu.

Chekgu BaniHassim said...

mcm kat oversea la kak??
ni kat mane ni??
perlis ke??

kuIna Jentayutiara said...

srisufu ...>>
kamato ...>>
Neeza ...>>
Jard ...>>
Lina ...>>
Cinta Cukelat ...>>
Citahrudin ...>>
Dakgilachoc ...>>
kujie ...>>
Deen ...>>
OneZaba ...>>
Iza ...>>
YB ...>>
Chekgu B.H ...>>
Pemandngan indah ini dinikmati ketika anda memandu melalui jalan ke KEDA Resort Bendang Man Sik, nanti sy buat en3 khas pasal resort nie... Ini jalan pendalaman, agak sunyi tp sy suka memandu melalui jalan nie sbb relex....

en_me said...

"disnap" kannns.. ammvoiii jalan jalannns sakannns tewww

echah_syed said...

hang pakai hp cap ayam ke cap badak??

fuyoooooooooo mmg cun giler :D

TokNabe said...

Pemandangan ni memang cun... orang yang amik gambar ni pun kira terrer ler.... Boleh amik gambar sambil memandu.. :D

Kasawari said...

wah lawa kan pemandangan tu..
tapi hati2.. sambil memandu jgn mencamera.. he he

dah mcm pemandangan cerita CONGKAK.. he he