Friday, January 16, 2009

Pesanan Terakhir Seorang Ibu

Saya menangis melihat gambar ini...

Pandanglah dengan mata hati.....

SELAMATKANLAH PALESTIN!
terima kasih TokNabe utk pic ini.

smbngn psl BOIKOT :
mak sy dh lama boikot brngan israel nie sjk sy belum lahir lg, beli kain putih sebidng buat cawat, buat barut, di bedakkn dgn bedak sejuk, disusukn dgn susu badan bkn susu cp gantng dlm tin, mkn bubur nasi bkan mknan pejal dlm tin, makan ayam kampng bkn KFC , burger abgngah tepi jln bkn McB , makan dadih pandan, biskut marie, biskut empt segi tak perlu Danone & KitKat, makan kuih lompang, dadak berendam, cucur udang,pulut panggang bkan maggie seminit terhidang, pkai bj kurung bkan fesyen yg tak ckup kain, pkai syampo sintok dgn daun bga raya , cuci muka dgn berwuduk, masker pula dr sayur2an, minyak wangi minyak malaikat subuh. JADI
REALITINYA : KUASA EKONOMI DITANGAN KITA, BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA!

17 comments:

MasNurin said...

Speechless. Tiap ari bukak paper mesti airmata gugur.

ujie said...

x sanggup tgk..sedih!!terbayang keseksaan mereka...

Sifu Mirza said...

adus kulna....

seperti rasa masnurin... saya pun terkedu & sayu lantas pilu...

masya Allah..

mereka-mereka itu adalah syuhada...

UnGu VioLeT said...

sedih.. Israel kejammmmmm

iEn said...

aduusss.. mengapa begini

naz ilyn said...

salam...

terpaksa membutakan mata hati... kerna tidak sampai hati melihat segala kezaliman yang bermaharajalela

::SRISUFI:: said...

salam sis...

LAKNAT UNTUKMU YAHUDI + AMERIKA..

untuk kita semua....
"sejauh mana tahap seriusmu menidakkan produk mereka? Jadilah kita seperti rakyat Denmark yang merugikan bangsa laknat penghapus etnik itu dengan empat puluh billion dollar US dalam masa dua bulan. Mulakan dengan ubat gigi Colgate berubah kepada Mukmin. Dari Starbuck ke Kopitiam Bangi misalnya. Dari KFC, McD dan Pizza Hut kepada Radix FC misalnya. Dari Coke kepada Radix Cola contohnya. Bluehikari merayu kepada seluruh warga Malaysia. Lagi produk lain di sini."

SAYA SGT SEDIH :(

CuTeMiUt78 said...

tak sanggup rasanya nak tgk.. sedih sgt..

Yunus Badawi said...

Saya tengok kat tv ada pulak org2 Yahudi yg boleh bergembira melihat penderitaan org2 Islam. Jahanam punya zionist.

Kasawari said...

memang sedih tengok gambar ni.. siot dan celaka punya Israel..

kasawari sekeluarga dah awal2 boikot barangan yahudi ni.. anak2 pun dah tak nak makan kat mcD.. lahabau betul la.. geram ni..

TokNabe said...

Tak mampu pergi berperang.. insyaAllah boikot akan memberi kesan.

Jard The Great said...

aduss...sedey..sedey..

yOnnA said...

ya allah akak :(
sgt2 sedih!!
diorg mmg lahanat!!
takpe,
allah tak bayar kat dunia.
kat akhirat esok,tau lah naseb diorg ni mcm mana!!

nurul said...

adoi... syahdunya..... sian kan...

iNsaN BiaSa said...

xsanggup tgk sis...asal tgk je mesti nangis...betapa kejam nya israel tuu.!!

Adry said...

Hancur Hancur!!! Hancur Yahudi!!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sedih akak nengok gambar ni, memang lahanat tul lah israel ni