Saturday, December 13, 2008

Ko Samoi



Teringin nk p bertapa kat sini, then bercanda di persisiran pantai, buat aksi jemur & mensunburnkan kulit kat sini, then jenjalan cuci mata, cuci minda, cuci tengkorak........

alamak pasport dah arwah la.... KIV dulu lah yer!

15 comments:

Kasawari said...

wah kat mana ni.. macam lawa jer.. ermmm cantik tempat tu.. leh gi hidupkan passport tu..

BurungBelatuk said...

ke3...arwah plak pasport...naseb baek leh renew atau wat baru...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

cantiknye..

Chekgu BaniHassim said...

tmpt ni tmpt tarikan abru kat thailand kan kak?
si fbi sibuk2 promot tmpt ni baru2 nih...

iza~de~bintang said...

KIV pon ok gak...politik kat negara jiran tu tak berapa baguih la ni. Satgi kena kepung kat airport jenuh keriau heheee

CIKGU PANJI said...

waaa....itu tempat sangat menarik.

Neeza Shahril said...

pasport arwah boleh buat kenduri arwah.. nanti dia hidup balik hehehe..

memang cantik tempat tu tapi tak sesuai untuk neeza di masa2 sekarang ni.. kena tunggu lagi 6 7 tahun kot.. tunggu anak2 besar panjang.. tak kacau mak ayah nak baring2 kat pantai hahahaha!!!

izzat aziz said...

mana tu? indon?
hehe..

sepanjang 19 tahun hidup..
x panh lg kluar malaysia..
haha..

naz ilyn said...

Salam...

bercanda di tepian pantai... syok nyer... kalau sy nak mensunburnkan kulit oh.. mungkin tidak.

arsaili said...

salam..renew la cepat..bole mai australia plak

Pujangga Asmara said...

Cantik-cantik..tapi ni kat mana kak?

Ezad said...

kek mano tu?
cam best je. dpt tgk awek pakai bikini...

ahaha

Jard The Great said...

waaa.a...mcm kat pantai di sabah jek nih.. hehe..

pegi sabah takyah pasport.. jom

kuIna Jentayutiara said...

kasawari ...>. tmpat nie msh baru ssb tu cantik & trpelihara

burungbelatuk ...>> ujung bulan poket kemps la...

siti ...>> nak join.. jom

chekgu B.H ...>> yer betullll... 1 markah

iza ...>> kena kepungnanti dpt penerbangan ehsan... ngeh, ngeh,ngeh...

cikgu panji ...>> tu la dok berangan dah sampai sana dah nie...

neeza ...>> 6& 7 thn lg... sabar ajalah..

izataziz ...>> mai la sini akakblanja tomyam gong kat luar negara tu.

naz ilyn ...>> hehehe meramaikn majlis aja

arsaili ...>> tunggu ada org sponsor.

pujangga asmara ... tu kat thailand

ezad ...>> kelabu bujuk mata la tu

kuIna Jentayutiara said...

jard ...>> tunggu la esok lusa sampai la...