Tuesday, September 9, 2008

Minyak O Minyak...

Semlm aku g stesen minyak naik keta, yer la tak kan nek ketapi kot, @lol aku matikn enjin then p kaunter buat bayaran lepas tu aku kembali ke keta, start keta & terus jalan....

Tak sampai 1/2 kilometer lampu minyak tu menyala... baru aku perasan aku belum isi minyak... @oh@oh hehe.. terpaksa la aku patah balik ke stesen minyak tu. Dengan muka poyo & selamba 3 kupang aku bg tau cashier tu... " ha... yg byar RM20 td yer?" " yer, yer, yer"

apa dah jd?????????? dah nyanyuk ke aku, aku sendiri pn x tahu... HEHEHE
@oeye@oeye@oeye

10 comments:

Mummy Lieza said...

hehehehe.. agak2nya tu apalah ada dlm fikiran tu, sampai lupa semuanya...

Adry said...

hahahaha... ni mesti banyak yang difikir ni... hehehe... lawak plak

Adry @ http://www.adrysabry.com/

aeropama dot com said...

lawaknye... ape kes ni kak ina? mesti banyak berangan ni...

iEn said...

waaarrghhwakkakak! bulan2 posa jgn nyanyukkk cik kak oit wekeek :p

iEn said...

aduuss.. awat xlepas komen aku niee..

stimik gilaark! line slow betoi!

Luth Textile said...

pk apa masa pam minyak tuh?
adoyaii...

nanacun said...

Takpe..
biasalah tu..bulan puasa :)
hehe.

kuInaJentayutiara said...

mummy ...>> entah la.... malu gak bila patah balik tu...

adry ...>> dok ingat cucur kodok

syam @ aeropama.com ...>> bkn berangan tp teringat2...

ien ...>> apa nya slow... tembak aje.. hehehe

luth textile ...>> kepala yg berat otak kechik aja

nanacun ...>> teringat makan kot no...

Sikelu said...

Ha haaa.. saya juga pernah terjadi.. entah apa yang dipikirkan.. lepas saja bayar terus naik keta dan pergi.. lepas tu tertengokmeter minyaktaknaik-naik baru la terperasan dan teringat.. patah balik dengan muka 2 posen tuh...

yonna bebot =) said...

aik?
kenapakah mcm tu?
hahhaa
mesti org tu pelik gile kan :p

naseb akak patah balik.
kot la akak nk derma sesaje duit kat petrol pam tu :p