Tuesday, June 24, 2008

frust..

x dak mood nak buat en3.... huhuhu Italy sudah KALAH.. blk kampung @diam

Ehhhhh.... Jerman masih blum bye, bye kan...

hari nie.... ujan sejak subuh... nak bangun pun mengeliat seribu kali... kepala pula pusing2, pening2... lepas b'fast @minum
makan ini ........ zzzzzzz kat surau jap.
_______________Tengok yg ini lg pening_______________________________

Dewan Rakyat perakui langkah penstrukturan semula subsidi bahan api KUALA LUMPUR: Dewan Rakyat meluluskan usul khas berkaitan kenaikan harga petroleum dan barangan selepas kira-kira lima jam dibahaskan oleh 18 Ahli Parlimen, masing-masing sembilan dari Barisan Nasional (BN) dan parti pembangkang, semalam. Usul berkenaan diluluskan menerusi undian belah bahagian dengan 129 yang semuanya wakil rakyat BN menyokong, manakala 78 Ahli Parlimen pembangkang dan Bebas menolak. Turut mengundi, Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan Timbalannya, Datuk Seri Najib Razak. Berita Harian.

so.............. terimalah seadanya.......



8 comments:

kumb@ng said...

penyokong italy rupanya..huhu..

MP yg sokong minyak naik tu semua kaya-raya,banyak duit. kereta,minyak kereta, rumah semua gov bayar. mana kisah org macam kita2 ni yg terpaksa restruktur hutang2, expenses untuk survival hidup. kalo tak miss soru lah...

Syam said...

alahai..ciannye. pening kepala je. bkn xleh bangn pun

tp saya pn bengang gak sbb italy kalah.

butaseni said...

viva espanola!

harga minyak naik!kesian kat kita.dioarng tak effect ape pun.

Sikelu said...

hu huu.. kalau dah lulus usul nih, kemungkinan minyak naik harga lagi tu tak leh di tolak.. silap hari bulan.. esok minyak naik pulak..?

Ezad said...

dah nama pun pembangkang, bangkang je la...

betul tak betul belakang kira

Jentayutiara said...

kumb@ng ...>> aku rasa aku pn nk jd menteri gak la... eehhh PRU13 nk bertanding la.

syam ...>> kita serupa....

butaseni ...>> nasib la...

sekelu ...>> semua yg dikategorikn minyak akan naik termasuk minyak masak & minyak angin.

ezad ..>> kemana hilangnya slogon "tradisi membela rakyat"

KAMATO said...

dah la petrol naik, barangan naik lagi..... gaji tak jugak naik

Jentayutiara said...

kamato ...>> terimalah seadanya