Friday, May 2, 2008

entah apa2

Aku masih tak sihat.. demam dah kurang tp kokok & selsema (bkn H5N1 yer) belum reda lg... dah dekat seminggu dah, tak apa ujian tuhan... sabar la no... eeehhh w/pun tak sihat aku dtng keja tau hari nie, aku tau la kau org semua sambung cuti lg, Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad ; 4 hari u... leh g jenjln & shopping ker, kan, kan, kan time poket tgh padat nie.

Aku bertapa kat umah aje, hubby bz dgn ketam2nya di kolam yg sdng merangkak keluar ingin menyedut angin laut Kuala Sala. Semlm dia & kenkawn dia buat BBQ kat tepi laut. (aku bersalah kat dia, aku sakiti hati dia, aku tak membantu & menyertai dia di kolam...... ooohhhh tuhan knpa kejamnya aku)
Pg td aku kluar ke pekan Kangar nk ke Guardian, ehhhh Kangar pun jem tau, masuk aje Bulatan Bkt Lagi dah jem... ingat KL & Penang aje ker!1 lg masalah kat Kangar nie tmpat parking, kena tawaf 2 3 kali. Aku cari 1 brng aje, kehabisan stok tp entah mcm mana aku tersilap, sepatutnya aku beli 'moisturiser' tp aku terambil 'cleansing lotion', jauh beza tu, ms byar aku terfikir murah la pulak, smpai kat rmh baru aku perasan eeemmm dgn muka selamba poyo p tukar la pulak...

kesimpulannya: berhati2 berbelanja... he he he .....

bkn promosi tp tersalah beli!

4 comments:

echah_syed said...

combi pun pernah gak..

tu yg terpikir pesal murah giler..

balik tgk salah..

ni sbb drebar asik nak cpttttt je..

hampesss ! :(

tp combi tak tuka sbb tak berbaloi ngn duit petrol..

~eira~ said...

dah elok demam ke?

Syam said...

salam..patik doakan tuan rumah cepat sembuh..amin.. :)

Jentayutiara said...

eehhh combi... biasa la bila nk cepat, main gagau aje.

mama... sy dah ok sikit.

syam... tq