Wednesday, April 30, 2008

i'm sick!


aku x shat... demam... dah bebrapa hari mcm nie, kepala pusing2, aduhhhhhhh.... teringat keluarga di kg & si kecil sentiasa di sisi, menggosok & menyapu w/pun dia tak mengerti apa2. Ahhhhh aku rindukn mereka yg sentiasa di sisi ku dlm suka & duka, dlm senyum & tawa.
opooosss lapaq roti canai tmn kemajuan la.....

9 comments:

~eira~ said...

dah g klinik ke lom?

Jentayutiara said...

dah mama... sejak mggu lpas lg demamnya, mcm chipmore kejap ok kejap tak...

ajamz said...

dalam demam pon teringat roti canai mamak kat taman kemajuan gak ka hahaha

TokNabe said...

salam...kurang sihat yek, mungkin cuaca sekarang yg panas ni. Apa2 pun kena berehat dan kena jumpa doktor...

Hafifi said...

jgn lupe makan ubat ye..t.care..

Jentayutiara said...

ajamz.. bkn roti canai mamak 2 la.. yg bwh pokok tp jln tp kat c2 kena byk2 sabar.. habis segelas tea tarik br roti smpai.
Toknabe... tq, tq, cuaca skrang tak menentu.

echah_syed said...

lorrr demam lagi ker??

cianyerr dia..

minum air badak...yg cap 3 kaki tu pun orait gak

try laa ekk :)

sikumbang said...

sian dia sakit...makan ubat ya.. :D

Kalimanjaro Outdoor Adventure said...

u kena masuk hutan; relax kat dalam sana 2-3 hari... i rasa; u ni mcm i jugak.. kena ada hutan baru tak datang sakit..