Monday, May 5, 2008

Poyo lagi.........

Semlm masa meronda2 kat pekan Jitra aku singgah jap kat kedai kasut Bata, terpesona dgn sepasang kasut utk anak dara ku. Belek punya belek aku rasa ok la... sebenarnya aku main agak2 aje saiz dia. Masa amoi tu bg kat aku dlm kotak aku tgk saiz tu sekali lg... ok. Bungkus & bayar.
Balik rumah aku buka kotak tu semula, belek2 lagi tp aku rasa semacam aja... apasalnya yer? Aku letak kasut tu sebelah menyebelah.... eeehhhhh kenapa tak serasi... belek2 lagi... aaaa kedua2 'R'.
so.... tugas hr nie aku kena p Jitra semula utk tukar kasut tu... hampeh. Kalau sarung tangan boleh la tukar kiri kanan.... nie kasut... mana leh. Geram, geram, geram ...
Berbaloi ker tak pergi tukar aku tak leh berkira (minyak + masa+ tol) dah sbb aku dah sms bg tau yg aku dah belikn kasut spt yg dikehendakinya.....
(eeehh berapa jauh dr UUM ke Jitra yer... sbb aku tunggu cik abg tu dtng jemput lmbat sngat tu yg aku meronda sana sini tu... hehe)

6 comments:

ajamz said...

jangan berkira dengan waris semua masa depan tuh. Nanti bila ibu bapak dah tua dia akan kenang, "mak aku kasut silap pon dia bawak tukar walaupun jauh" contoh ayat masa depan hehehe. selamat hari isnin

echah_syed said...

pakai je sebelah..sebelah lagi simpan kot dah koyak bole laa ganti.. :p


larikksss..

Jentayutiara said...

ajamz... tu ayat hr isnin tu...

combi... ok gak tu..bila kita nk mulakn.

sikumbang said...

wah..byk tertinggal post ni...eh! anak dara?hoho... :D

Cahaya said...

hi..salam..wah hari sy temasuk blog senegeri n dekat sangat lak tu ngat tempat keje...dulu saya pun suka gak ronda ronda PJ..tu..hehege...

Jentayutiara said...

eeehh kumbang.. dtng la selalu bnyk cerita nk dikongsi nie!

Cahaya... salam kenal