Thursday, May 22, 2008

Anak2 Buah

ala tomei nya dia.......


Izati & Fais sdng berdua2an.....

anak buah yg paling muda

.......>>>>> 2 3 minggu lpas peti ais rmh aku rosak, hantr repair apek 2 ckp "lu angkat yg br la", faham dah apa maksd dia, pas2 lampu dapur & bilik air rosak, tak pa la benda kecik, tukar ganti baru. Minggu lepas Tv aku lak rosak... hampeh ... tak kan nie pun kena angkat baru... uwaaaaaa.

3 comments:

mama ranggie said...

nak ujung bulan ni,mcm2 hal ler plak ek!

itu rosak,ini rosak!

sabor ajelah k yang!

echah_syed said...

beli yg baru laa bah! :p

tomeinye.. terkejut tgk flash kot

bb yg ade rambut tu cuternyerr u :D

Lord a.k.a Wan said...

wah comel nye..weee!
yg ada rambuat macho,yg takde tu kacak..hehe