Friday, July 10, 2009

Shuffle Budak Nenek Moyang

sila percaya dan jangan gelak...
itulah keyword yang sampai ke blog aku semalam...
tak tahu apa yang di 'SHUFFLE' oleh 3 generasi tu... BUDAK, NENEK, MOYANG
hehehe... "Y u so like that, buy a drink lah!"
jom minum dulu ......

2 3 4 hari nie aku away.... mencari damai dihati.....
so take care yer!

16 comments:

Jard The Great said...

peh.. manglish sungguh.. ehehe..

biru said...

heheheh

biru pernah melayan anak buah ajak lawan shuffle?
terkekekek dia ketawa, dia kata: shuffel apa gitu? wakakakak...
den mana lah tahu =)

take care kuina...
me too, mencari damai di hati gak, hukhuk...
=P

sis_nita said...

okehhh.. you too..
take care yerr..
jangan gi lelama..

CuTeMiUt78 said...

ooppsss.. gitu la plak.. :D

ain said...

baru je tau shuffle tu sejenis dance.

ONE ZABA said...

elok-elok cari damai di hati tu...

mae said...

haha..mana ada gelak..x gelak..jom..jom..mnum..

julietchun said...

happeningnya kedai tu.

TokNabe said...

pegi mana? buy a drink ke?

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat bercuti kak....shuffle jangan tak shuffle...hahahah

secangkir madu merah said...

mencari damai dihati? wah sadis bunyi nyer, mcm merajuk jer... hati terluka kah?

haruan tasek said...

minuman apa ada jual

Idalara said...

shuffle?
anak ida aiman yg pemalu tu pu curi2 shuffle kat bilik..mau bercuti di mana dan mencari damai di hati..apakah gerangannya yg berlaku kuina..

ku tak sempurna said...

ekekeke...

tak dpt byg nenek moyang pun shuffle.. :P

semoga bertemu damai di hati.. :D

Yunus Badawi said...

Kat mana kedai tu? Air apalah yg dijual tu.

semoga ko menemui damai di hati. Kalau ko ada kat KL ni aku boleh bawak ko ke Komplek Damai atau stesen LRT Damai. Mungkin di sana ada damai hehehe

atty's said...

wahahhaha kedai tu kat mana leh wat ..gathering ..