Wednesday, July 15, 2009

Ada Yang Tertinggal Setelah Terbenam Mentari

Ada yang tertinggal Setelah terbenam Mentari
Ada yang tertinggal Setelah kering air di kali
Alam telah menyakinkan Kau mesti pergi Kau mesti
Alam telah menyakinkan Kau mesti kembali
Bagai yang telah dijanjikan Illahi
Ada yang tertinggal Setelah musnah semua mimpi
Kekal selamanya Cintaku dengan cahaya mu
Kekal selamanya Tetap dalam ingatanku
Lemas dalam rindu Tenggelam dalam tangisan
Engkau telah pergi Tapi masih ada...
Yang kau tinggalkan dalam kalbuku
Yang tinggal...
Search : Mentari Merah Di Ufuk Timur

MANIK URAI TERBURAI..........

KUALA KRAI: Calon Pas, Mohd Fauzi Abdullah menang pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai mengalahkan calon Barisan Nasional (BN), Tuan Aziz Tuan Mat dengan memperoleh majoriti 65 undi.

Seramai 10,736 atau 87.33 peratus daripada 12,293 pemilih berdaftar keluar mengundi di 27 saluran mengundi. Bilangan keluar mengundi itu adalah lebih tinggi berbanding 10,140 atau 84.2 peratus pada pilihan raya umum ke-12 lalu.

....>>> kenapa peratus keluar mengundi tinggi untuk pilihanraya kecil selalu TINGGI.. klu pilihanraya umum rendah walhal cuti umum gak....

19 comments:

ONE ZABA said...

daya tarikan dan umpanan lebih sikit... tu yg balik semua.

biru said...

tahniah MU menang =)
bukan menchester united hokey, kehkeh

kuina.......
masih ada ?........
di hati tapi mati...
di jiwa tapi menyiksa...
di mata tapi merana......

huhuhu =)

joegrimjow said...

klu perhati
mmg org klantan rajin kluar mengundi
hehe

iza~de~bintang said...

Fuh mula denga lagu rock tuh.. Sambil bergaya main gitar letrik kot ahahaa..

Teringat lagu ManiQ Kayangan pulak :D

khaLifah feDi said...

emm..masih ade daki tertinggal kak red !!

ndak heran klu pas menang !!!

yg penting Melayu hee~

syah shah said...

err... tak terfikir pula apa sebabnya... nanti nak kena fikir dalam-dalam nih...

ain said...

tahniah pd yg menang!

xiiinam said...

Aku dah baca lirik lagu yang kau tulis tadi....
Sambil menyanyi.....




"Aneyyyyy....angkat jemuran! Hujan dah turuuuuuuuuuuuuun!!!"

Jard The Great said...

hmm.. ku lom daftar sbg pengundi lagi..

Dee said...

tp napa majoritinyer sikit sgt eh..

yOnnA said...

bosan dgn politik ah kak T__T

julietchun said...

lagu ni memang mantap abis.
hrp yg menang akan tunaikan tgjjawab yg di beri.

kayteeze said...

Penyokong Pas ekk?

Tie tak kisah laa... tahniah kepada yang menang.

Chekgu BaniHassim said...

PRK byk publisiti, untung2 masukla tv..
PRU terlalu besar, peluang nk masuk tv agak tipis...
mungkin...

TokNabe said...

Tak tahu....... tapi tahniah kepada yang memang.

imanshah said...

Yang menag jadi arang, yang kalah jadi abu..

Shifu67 said...

aku tak minat search atau mana2 band rock ni... pasal masa tu aku minat endang S taurina.... hehehe

mae said...

best lagu..kalu karok ni..tcabut anak tekak..haha

ada kpelikan skit pasal pratus kluar mngundi..pratus tinggi sngat tu..pdahal bukan hri minggu..thniah pada yg mnang..

kuIna said...

Tahniah kepada yang menang
harap2 dpt tunaikan tanggungjawab dengan amanah & dedikasi.