Friday, May 29, 2009

Suatu Malam Di Pasar Malam

Apa yg menarik di PASAR MALAM?
pembeli yg ramai serta penjual yg menjual mcm2...

mlm kemarin aku g pasar malam kat Stadium Kangar, niat di hati nak cari makan serta intai2 tudung. Fuhhhhhh... mcm2 ada dr yg batu berkilo2 hingga lah tudung isteri penyanyi tersohor skrang... paten lak berjenis2... ada yg leh pusing2, leh tarik renda.. kilat berkilau, manik berlabuci... uhhhhh sangat cantik menarik.. tertarik... harga lak berbelas2 & berpuluh2...

debum... terxciden langgar org la pulak...
pilih punya pilih yg nie gak aku berkenan... murah RM5.00 sahaja....

tetap cantik & anggun dipakai kan!
(abaikan model tua yg dah senja tu....)

27 comments:

atty's said...

salam..kty kalo g psr malam sbb nak beli tudung je.sbb kalo beli kt pasarmlm leh tawar menawar..

rm5 hengget nya tudung pun dah cukup lawa tuh

Dee said...

cantik..mmg cantik..yg murah pun cantik2 gak..

iza~de~bintang said...

yang penting cun, tak kisah ler berap harga dia hehe..
amboi jadi model lak dier ari ni :D

Diamilikku said...

oowhh kalau sy gi pasar malam semalam mungkin ada rezeki kita berjumpa kan...hehhehehe

Mas said...

Kena tambah lagi....model ini patot tambah berat badan sikit sebab sangat kurush.

GiGGLe GaL said...

ko kelihatan masih lawa la kak.. mane de senja.. br nk zohor tu...hihihi

Tirana said...

Saya pun tengah mencari tudung..hehehe

Ielaz said...

woowww honto?????
anbelibebel....5 henggettt??? mcm 50 hengget..hihihi...
waaa...fiiuuuwwiiitttt.... org kalu dah jelita pakai tudung singgit 2 helai pun nampak cam selai 129 hinggit selai..hihihihihihiihhiii....

joegrimjow said...

ingtkan beli seluar da...

ONE ZABA said...

tak pa....kalau malas pakai..buat tutup tv pun boleh...hehh..hehhh!!!

julietchun said...

yang saya nampak seorang wanita anggun dengan tudung barunya.

echah_syed said...

tang model tu aku setuju sungguh..!

lalalla :p

Chekgu BaniHassim said...

akak pakai ape punn lawa jea...
hehe...

janji tutup aurat dah la yea...dan comel laa...

sonata anak kancil said...

tak rajin ke pasar malam! sebab tak ada geng...cantik tudung , jangan tengok harga...

kuIna LadyInRed said...

ATTY'S ...>> betul tul kat PS leh tawar menawar, bodek menbodek

DEE ...>> yg tu aja berkenan

IZA ...>> suka coraknya yg itam

DIAMILIKKU ...>> lor nampaknya x dak jodoh kita ... ngeh3x

MAS ...>> dah gumuk dah.. cuma penimbang tu rosak.

GIGGLE GAL ...>> zohor.. asar g ke magrib ... kan senja dah tu!

TIRANA ...>> jom g pasar mlm..

LELAZ ...>> ngeh 3x

JOE ...>> issshhh yg tua kat shpping kompleks sbb ada aircon

OZ ...>> issshhh tb sy x pyh 2tup... senang nampak habuk

JULIETCHUN ...>> sbenarnya nk tayang tudung baru tu...

ECHAH-SYED ...>> setuju sngt dgn combi...

CHEKGU B.H ...>> akak minat permaisuri kita yg anggun bergaya menutup aurat. en3 tijah psl nie.

kuIna LadyInRed said...

SONATA A.K ...>> yer la skrng org berfesyen tudung bini penyanyi tp sy g cr tudung mcm nie..

tehais said...

Lawa tudung tu ;)

armin said...

yuhu...

psr mlm....yang syoknya ada air cendol...kuih apam....nasik kerabu....

wah sedap2...

Ezad said...

siapa penyanyi tersohor sekarang ni?

CuTeMiUt78 said...

ok la tu kan.. cantik dan ssessuuaaii sgt.. jom vote tuk mirul 4 contets toddlers super model tu ya

~Cinta Cukulet~ said...

5 inggit je..murahnya huhu..dah lama tak gi pasar malam..rindunya :)

ku tak sempurna said...

rupanya bila model tua yg pakai, nmpk mahal tudung tu..


ekekekeke...

model tua??

sy cuma ulang ayat akak je...

ekekekeke
.
.
.
.

mana ada tua.. klu jln sensorang, kompem kena ngorat lagi

syareena said...

sya pun nak carik tdg la mlm ni... hehe

nekPP said...

ayuuu gitewww ;p

yonna said...

hee akak! serius cantek ahh tudung akak tu hehe .. tak kisahla pasar malam ke ape ke hee janji murah and cantek :p

izhannasaiful09 said...

kak,

sy kalu blk perlih wajib pi pasar mlm/nat etc..nk cari makanan best2 yg x jumpa kat sini..penah sekali, 2 thn lepas kot, balik raya, pi cari somtam kat pasar ramadhan stadium tu..wallaaaaaaaa sedap gilerr!

~izzasaiful/ibu Hanna~
Putrajaya

kookkkoo qweee said...

tips cara menambah berat badan