Monday, May 11, 2009

Nak Adiah Tak?


aktiviti aku sekarang...
snap guna mata kristal & malas nak edit
keBZan membalut adiah.

cikgu2 di alam maya nie yg nak adiah sila angkat tangan
dan jawapan soklan nie dulu...
(mana aci murid2 aja yg asyik kena jwb soklan)

Bilakah Hari Guru?

Ya betul..... sila beri alamat email anda utk pengiriman hadiah.

Terima Kasih.

26 comments:

iza~de~bintang said...

kalau bukan cikgu bleh dapat hadiah tak? hehehe

siti_m said...

nak... nak....
hari guru diambut setiap 16 mei. tahun nie tema "guru pembina negara bangsa"
layak untuk dapat hadiah tak???

siti_m said...

er.... nak email add... ke??
hehehe... macam menang...

~Cinta Cukulet~ said...

saya guru tipu..dikira sekali tak?hahaha

joegrimjow said...

heh
sukew2

apa yg ku suka ni??
arghhh
ngantukkk

Yunus Badawi said...

guru kelas dewasa mcm saya ni layak tak dpt hadiah? hehehe

paiseh said...

hari guru ialah hari yang cekgu kena nyanyi "Kami guru Malaysia.. berikrar dan berjanji..."

atty's said...

leh dpt diah ke nie..hehehehehe ..

::dazzLaila:: said...

nak adiah gak..

syareena said...

hari guru ialah hari cgu kena main rebut kerusi hahahah

yeye sya cgu tau jadik ada harapan dpt ni hehe

syareena said...

hari guru ialah hari cgu kena main rebut kerusi hahahah

yeye sya cgu tau jadik ada harapan dpt ni hehe

ain said...

selamat hari guru!!!!nak adiah tak..??hihi

syah shah said...

Hari Guru pade 16 Mei setiap tahun... Emmm... Nak adiah jugakkkk~~~

Err... saya cikgu kepada anak buah, ajar dia becakap dan menyanyi serta bershuffle... Buleh gitu?? Hahahahahah :P :P :P

Dee said...

selamat ari guru eh..pd suma guru2..

Mak Su said...

ada hadiah? 16 mei.

TokNabe said...

Nak minta satu, tak dapat satu, dua pun jadilah.

ONE ZABA said...

samat hari guru buat diri aku sendiri. hepi eviriday..peace!!!!

Abg Din said...

abgdin nak hadiah...layak ke?

hari guru 16 mei !!!!

xiiinam said...

Err....ada Hari Guru ke?
Tak pernah dengarla...







Lariiiii...

SuFy said...

16 mei..lalala~ nak adiah..hehehe

lupekanje said...

nak gak adiah...jawapan smua dah ader kat sini..hehehe..

HappyIrfa said...

salam tuan rumah..
16 mei jawapan saya.ada hadiah utk saya tak?hehe

HappyIrfa said...

ops..my e-mel mawarni79@yahoo.com

kuIna LadyInRed said...

aya.... semua org nak adiah tp....
kan sy minta alamat email.. utk penghantaran.. penghantaran gambar hadiah....


hehehe...

opppsss HappyIrfa dah kasi...

SiS-lin said...

wah iye ke nie?dpt hadiah? seronoknye....nnti kt email lin la eh...lin x de email kuina..huk3x

Ielaz said...

hari guru sama dgn hari jadi saya..hihihihih 16 may