Friday, May 22, 2009

Juara Juara Johan


Kris menang
walaupun Adam menyengat...

hehehe American Idol la!

21 comments:

joegrimjow said...

da lame xikut

Dee said...

taun ni x followlah..huhuhu..

julietchun said...

hensem dia ni.

Yummy Yum said...

suka adam, tapi kris ni cute la pulak...anw suka tengok last nite nyer concert...superbbb

ONE ZABA said...

aku tengok tom & jerry je

DrSam said...

masing-masing ada idola masing-masing.

~Cinta Cukulet~ said...

saya sokong patrick..eh tu citer spongebob la hahhaaa

Jard The Great said...

erkk... erkk...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

x follow lak tahun ni::: Wugie!! Encem nya dak KRISS ni.. Uik.. tu bukan jenama Motor ke?

mae said...

x suke tngok american idol..
suke amecan idiot..

xiiinam said...

...tiba-tiba aku berlari ke ruang tamu...


"Eh...ada lagi TiBi aku rupanya..!"


He..he..he...dah lama tak menonton TV....ada masa senggang, ngadap blooooog je...

HappyIrfa said...

sungguh ketinggalan saya ni.x penah tgk american idol.huhu

LotsOfLove-Pearls said...

hehe..
xtau per citer..
hehe..
but tahniah..

happy weekend, sis..

izan said...

kuIna

zan langsung tak da peluang nonton...

Yunus Badawi said...

aku tak mengikuti American Idol ni tapi aku minat kat Adam!

(Adam yg kat rumah aku nilah hehehe)

lupekanje said...

acik tk tgk....tapi motor kris tu tgk la...heheh
tv acik dah berabuk dah tu ha...bila tah nak sapu abuk tuh kuina ooii..

Diamilikku said...

owhhh lama dah tak pernah tgk tv..
lama dah tak layan citer2 hiburan gini....

Chekgu BaniHassim said...

saya pun tak tgk...
tapi cikgi2 sekolah saya dok cite pasal AI ni je...
huhu...

ku tak sempurna said...

walopon sikit sedih sbb adam tak menang, tp masih ok la kris menang..

2 2 pun ok.. cuma rasa adam lebih lyk... ooopppsss... ada peminat kris ke kat sini

kuIna LadyInRed said...

JOEGRIMJOW ...>> dah abis x pyh ikut

DEE ...>> tgk kat tenet aja lah

JULIETCHUN ...>> ngeh 3x

YUMMY YUM ...>> performance adam makin best lak

OZ ...>> tom dah berbaik dgn jerry so tak dak aksi gaduh2 & kejar2 lg dah.

DrSAM ...>> sekadar meminati

CC ...>> patrick kata nak pindah sbb bikini botom dah tercemar

JARD ...>> erkkkkkk

MAMAQAYPO ...>> ehhh ini bukan motor kriss modenas

MAE ...>> hahaha tumpang gelak

XIIINAM ...>> coti ujung minggu nie kasi lap itu tibi ya.

HAPPY IRFA ...>> x rugi pon klu x polo saja seronok tengok bakat2 besar mereka.

LOL ...>> epy wekend too

IZAN ...>> nie mesti berebut remote nie...

YB ...>> Adam haikal tu tak lama lg menyinar la bakatnya..

LUPEKANJE ...>> coti ujung minggu nie buat operasi pembersihan ajak CKLAH sama tb dia habuk seinci dah tu.

DIAMILIKKU ...>> kes berebut remote nie

CHEKGU B.H ...>> AF pun dah abis, tomok pn dh dpt 1j .. so ini la pulak isu.

KTS ...>> adam yg rock tp ini bukan Adam Haikal YB kan..

ShiDa said...

tu la.. mlm final tu we all 1 family bercelak sakan.. spirit Adam Lambert la katakan..kekeke

tp Kris menang!! suara dia mmg best pun :D