Friday, May 8, 2009

3 Jejaka Mengoda & 6 Anak Dara Jelita

Adam Lamber, 26 , Los Angeles.Kris Allen , 23, Conway

Danny Gokey, 28, Wilwakee

siapa mereka ... tentulah top 3 American Idol
aku suka Kris.... senyuman dia mengoda. Persembahan dia power.. semlm dia nyanyi sambil main gitar, rock yg malatop.

===================================================================
Semlm anak2 dara dr Kolej Muamalat UUM datang bertandang, 6 org dlm sebuah kereta, tergelak aku, nasib baik kecik2 aje, mereka dlm xpedisi merayap & meronda selepas peperiksaan malah cuti semester telah bermula masing2 akan pulang ke kampung halaman. Pok pek pok pek sehingga dinihari last2 semua terlena di depan tb.

Rumah ku sentiasa dikunjungi tetamu malah rumah aku jgk akan jadi gudang/store menyimpan & menumpang barang2 mereka sementara menunggu semester seterusnya. Tak pa nanti aku hantar inbois. ngeh 3x

14 comments:

Tirana said...

Ha'a diantara bertiga tu...kris yang paling handsome..hehehe

julietchun said...

aku pun ske Kris.

Jard The Great said...

ehehe... tak layan ar..

ONE ZABA said...

nanti kalau gi perlis nak tumpang gak la sinun.

ain said...

betul lah...kris paling menggodaku!!

LotsOfLove-Pearls said...

kalau nak g Perlis, xyah nak susah2 cari rumah penginapan..
dah ader kak..

hehe..

happy friday sis..

Mas said...

mana bole antar invois weh....nanti kalu kena repot sewa tu kena pungut sume. Wakaka

kuIna LadyInRed said...

TIRANA ...>> yer yer betul betul betul

JULIETCHUN ...>> samalah kita

JARD T.G ...>> sek bek ko x layan klu x ko mesti tergoda. hehehe.

ONEZABA ...>> kena bayar sewa gak.

AIN ...>> matanya mengoda.. yehaaa...

LOL... >> sure, no problem, kecik tapak tangan stadium utama akak tadahkan.

MAS ...>> inbois utk sewa tapak, ok la leh masuk gak...

ShiDa said...

Yup kris paling ensem.. mula2 suka adam.. tp Gay la pulak! Eeeuw...

Danny pun suara mantap kan.. fenin fenin fenin..

ku tak sempurna said...

alahai!!!

tiga2 jejaka tu mmg ngetop..

kris hensem (wpun dah ada isteri.. huhuhu), adam kreatif, danny menusuk kalbu...


tiga2 lyk menang...


tp hati ni berharap sgt adam yg menang :D

syah shah said...

saya suka tiga-tiga... Hohohohoh

Tapi AI sekarang dah malas sket nak melayan... Err... sebab nyampah same itu Paula... Err... ade kaitan tak?? Hik hik hik hik :P :P

kuIna LadyInRed said...

SHIDA ...>> tp masa nyanyi dgn allison semlm hebat gak

KTS ...>> dulu x suka adam.. hehehe

SYAH SHAH ...>> itu paula klu Danny nyanyi mesti tergedik2..

LiLohOnEy said...

beshnye..

next tym leh tumpang printer kt umah akak..

hehe^^

kuIna LadyInRed said...

LILOHONEY ...>> no problem dear