Monday, January 5, 2009

Kemana aku : Menjejak Sungai Dari Sungai

Kuala Sungai Sala hanya perkampungan nelayan tp aku suka, salah satu port lepak aku

Sabtu : Sungai Petani
ke Sungai Pasir & Sungai Jagung menjenguk anak buah & ke Persiaran Seroja, Sungai Lalang menjenguk seorng sahabat.kemudian meronda sana sini, shoping & window shoping, last2 masuk panggung tgk Brainscan, aku & topi ajaib.





Ahad : PBS : UUM
Program 3K dari 6hb - 11hb


Isnin : Hari ini........
aku .. MC.


nanti sihat aku hapdet....

10 comments:

iNsaN BiaSa said...

bestnya port lepak u...i nk join sekaki bleh..??tp jauh la plak..=)

neway..cpt sembuh yer..rajin mkn ubat..

Jard The Great said...

hope u get well!! huhu..

MasNurin said...

Alah, selsema lagik ker? Ok get well soon.Take care

naz ilyn said...

salam...

tu lar ingat cuti sekolah aritu nak ajak anak-anak nonton aku dan topi ajaib tapi bebudak tu buat bodoh jer dia orang kata cerita tah apa-apa jer... dia orang nak tengok cicak man last-last dua-dua tak tengok.

p/s: best tak cerita aku dan topi ajaib

Mak Su said...

take care ya, rehat-rehat, makan ubat... :)

Chekgu BaniHassim said...

semoga cepat sihat..
dah saket susah nk pi jalan2...

iza~de~bintang said...

eit sp..tempat iza lepak tuh heheheee.. kalau balik kampung gak bleh jumpak hehee

semoga cepat sembuh

Neeza Shahril said...

take care ya..
makan ubat kalau perlu
banyakkan rehat..
semoga cepat sembuh..

yOnnA said...

akak kerap sakit la :D
heee
get well soon akak!

Ajeem said...

hehe..masuk plak laman uum nii...