Thursday, January 8, 2009

i'm sick

saya masih tak sihat
doakan saya cepat sembuh ya....

saya sendiri tak tahu keadaan diri saya sekarang
mungkin antibodi saya dah tak sekuat dulu
atas faktor usia.... (saya udah tua lor)
jika anda mengenali saya dulu
anda mungkin terkejut
perubahan fizikal saya malah
keadaan ini jugak merisaukan keluarga saya..

apapun
doakan untuk saya ya.....
sakit itu ujian tuhan
tanda tuhan sayangkan kita kan.

saya teringin nak mendaki seperti dulu
menjejak hutan dan rimba
merentasi lurah & lembah
mengembara dari bukit ke gunung!

saya sudah tidak mempunyai kekuatan itu lagi...
apapun saya bersyukur.. tuhan masih memberi kesempatan untuk saya
menyedut O2 ini lagi...
terima kasih tuhan!

24 comments:

MasNurin said...

teruk ker sakit nya? Sabarlah yer..semoga cepat sembuh.

Redynne said...

salam jentayu..
Sy doakn semoga cepat sembuh apapun sakit yg awk tanggung skrg..
Jgn skip ubat ye..

*nnti klu dh sihat, settlekn tag dari sy tau.. hehehe.

anand said...

are u sick?....if means takecare of ur health...get well soon bye...

Ajeem said...

alahai..sakit la plak..moga cepat sembuh..macam mana nak jumpa kalau sakit ni..rehat banyak2 ya..

KINI said...

moga cepat sembuh kuina,

KINI cadangkan Kuina ke kedai sen sei .. mungkin ada ubatan cina di sana yang sesuai dengan darah kuina...

kalu xmujarab juga ... kiter usaha cara lain k ..

update me ...pls

Yunus Badawi said...

Patutlah dah lama tak dtg melawat. Sakit rupanya. Saya doakan jentayu cepat sembuh.
Dah pegi jumpa doktor ke?

iNsaN BiaSa said...

nnt da sihat..bleh wat xtvt2 tu smua yer...get well soon..

Neeza Shahril said...

kuina nak sedut O2 ke, H2O ni?
jangan la sedut H2O.. nanti tersedak.. ;)

jaga diri ya.. sakit tu tanda Allah sayangkan kita..
Dia nak bagi pahala tu..

Rashid said...

salam.
Moga cepat sembuh dan sentiasa dalam lindunganNya. Tabahkan hati ya.. jangan mengeluh. Anggaplah ia sebagai dugaan dariNya untuk hamba yang disayangi..

Adry said...

Semoga akak cepat sembuh yerr... aminnn

Lina said...

hi akak, semoga cepat sembuh..sakit fizikal takpe, sakit batiniah yg kena ubat dulu..sy pun demam dua tiga ari ni..musim kot...

echah_syed said...

relax ekk.

nmpk abe mu kat MHI kelmarin ~ BELO-BELO :)

Hapi said...

Hello there my friend! I found your blog very interesting so I have added your link in my Blogroll. I hope you'll link me back. Have a nice day! http://hapiblogging.blogspot.com/

iza~de~bintang said...

Semoga cepat sembuh :)

Ielaz said...

salam,sakit apa yer, smg cepat sembuh sepenuhnya

kuIna Jentayutiara said...

terima kasih semua yg mendoakn kesihatan sy... insyAllah sy akn sembuh dgn doa kalian..

'my dear papa'@Bello2 buat persembahan kat MHI TV3 kemarin, nanti dpt videonya sy upload ya...

Tie said...

Aduh...maaflah lama tak menjengok..Tie sibuk dengan masalah Tie sendiri, hingga lupa nak dtg sini.

Teruk sangat ke sakitnya?? Pergilah berubat lagi..mudah2an cepat sembuh, ekk.

arsaili said...

salam..make sure jumpa pakar for overall check la. Moga cepat sembuh

naz ilyn said...

salam...

kuatkan semangat gagahi diri melawan penyakit dan bersabarlah sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang sabar moga cepat sembuh

Tirana said...

Mudah-mudahan Kuina cepat sembuh dan pulih seperti sediakala

muadzlife said...

semoga cepat sembuh..

amin

Mak Su said...

take care ya, be strong

azam said...

moga cepat sembuh

Pujangga Asmara said...

sama lah kita..PA pun sakit jgk..tapi alhamdulillah skrg dah ok.huhu..hope akak sembuh cepat..