Friday, December 5, 2008

Mata & Otak : 18 sx : LUCAH

Apa yang dilihat oleh mata tergantung pada otak!
What you see with your eyes is depend on your brain to judge!

apa difikiran anda?


kalau otak dah kelabu gambar LAMPU pun dianggap lucah! Hihihii…

16 comments:

Chekgu BaniHassim said...

nak jwpn yg bersih ke yg kotoq sket??

mustilah jwpn yg bersih..
ni lampu kat rumah akak ye...??
lampu berdiri yg ade terendak tu, tapi ni jenis kace..
btol tak?

kalau pikir kotoq sket, mustilah yang "itu" kan?? heeehee..

Jard The Great said...

aku nmpk lampu je dgn daun ape ntah kat sblh kanan tu..

merah mata putihku said...

otak aku bersih cuci murni la ni...sbb smapai la ni lepas baca ayat terkahir hang pun aku masih 'kelabu' tang mana lucahnya gambar tu....


ops...mgkn pasai mata aku mmg tgh rejek

Mummy Cool said...

yang penting kena perhatikan elok2.. then u will know the correct answer... tapi kalau jawab sekali lalu sekali tengok .. memang lucah jawapan nya.... tak gitu yang?? hehehehe gambo lampu je tu....

Rashid said...

Saya nampak bol lampu bulat masih bernyala, bercahaya putih.. naper tanya tu? apa yang 18sx?

::dazzLaila:: said...

terlucah lak otak aku
(smbil beli clorok)
muahahhaha
hahahahaha

Neeza Shahril said...

ini gambar lampu berlatarbelakang kan color light brown..

tapi memang pun nampak macam celah k*ngk*ng hahaha!!!

whitetulip said...

alamak...nak jawapan dua2 ker??

isk, isk..jan salahkan aku ah..dah mmg otak aku menyimpulkan apa yg aku nampak..kira 'supernatural' ler nih. hihi..

Jawapan positifnya, tentulah lampu stand tue..yang kat umah akak tuh..

Jawapan negatif...huhu..nape dia tak pakai skirt..sekurang2nyer takde la nampak yang tutttttttttttttt....!!!

ngeh..ngeh..

Mak Su said...

uuuumak aiii, tokojut den!! astaga astaga, lari cepat cepat (hihihi, tak sempat nak interpret)

Redynne said...

hehehe... skali pandang redynne nmpk 'sotong kering' kaler itam daa...

*salahkn mata ni ye... :P

nurul said...

hahahah.... cinabeng toi.... skali pandang macam lain jek... 2X pandang baru nmpk lampu....

azam said...

perlu dicuci- macam onthewear ja haha
bersih suci - lampu ikea

kuIna Jentayutiara said...

ya betul... jwpan adalah lampu.. tp sekali imbas nampk mcm celah k@@**... syabas utk diri anda sendiri.. tp jgn tipu la... 1st imprssion anda mesti lain gak kecuali kakak aku kujie sbb mata dia memang tgh kelabu...

naz ilyn said...

Salam...

sekali imbas macam tuttt... dua kali pandang... yer lampu

p/s: biar yang baik terkedepan...tak gitu jentayu

iEn said...

eh.. awat gambaQ tu lain macam ajor ehehe!

joegrimjow said...

nape ku nampak hanye lampu?