Wednesday, December 10, 2008

Kembali .....



aku udah kembali bekerja
kembali bertugas, kembali berblogging, kembali , kembali
tapi tengah
MABUK, FENIN2, PINAR2, KELABU2......


MABUK DAGING LA.............!
realitinya... kemalasan melanda.

11 comments:

whitetulip said...

adusss..den fening larrrr...!!berpinar2 mata den!Tak aci larr...lau fenin pon, jan la bawak aku terjebak sama!!!!!

whitetulip said...

psstt!!jan lupa amik e-card di umah aku ah...

Jard The Great said...

aku blom mabuk daging lg. Hehe. Tgahari kot.

sultan said...

eh... mata aku yg x betol ke gambo tu yg x betol. konpius aku ni...

Chekgu BaniHassim said...

gile pening kak tgk mat dabel...mulut dabel...

hheheh..
akak mabuk daging ke mabuk sebab lain nih???
haaaa......

Neeza Shahril said...

adoiiii... neeza pun dah pening ni tengok mata dua pasang.. mulut dua.. hehee..

BurungBelatuk said...

hi...penin woo nengok gambo tuh...ingatkan line xok,padahal memg gambo tu cenggitu ek...berpinar gak nengok...

Mummy Cool said...

aik cam sesuatu je ni... heheheeh

kuIna Jentayutiara said...

whitetulip ...>> hehehe

jard ...>> jgn lupa sy di sini yer!

sultan ...>> PC nie yg x betul

chegu B.H ...>> belum ada rezeki chekgu.

neeza ...>> PC yg rosak.

burung belatuk ...>> jgn pengsn disini ya.

mummy ...>> PC nie rosak la mummy...

nurul said...

pening.... pening.... pening.... aku ngandung ke?? ehh silap tgk pic nie laa pening... adoi....

syareena said...

uih sakit mata ku yang comel ni....