Tuesday, December 30, 2008

Break....


Jika Di Sini Hati Ku Terluka,
Izinkan Aku Merawatnya Semula!



...>> nak berhalimunan seketika....

15 comments:

::SRISUFI:: said...

salam hijrah sis kuina...

maaf lama sri tdk bertandang di sini...ku kehilangan alamat mu...

harapnya sis temui bahagia yang diimpikan..

sri link sis yer...

salam sayang

Chekgu BaniHassim said...

uikss..ini entry luahan hati dan perasaan ni...
bab masuk jiwa2 ni yg susah nk rawat..
hati menangis sape tau...huhu

Neeza Shahril said...

ouch! sakit tu terluka..
perlu plaster ke?

jaga diri.. semoga luka tu segera sembuh. Insyaallah....

Kamezaim said...

ala,nape bunyi mcm putus cinta je ni..hehe jika di situ hati mu terluka,izinkan aku merawatnya semula...itu baru betul..hehe

Kamezaim said...

klu tak publish komen td,siap awk jentayu hati ku..hehe

Yunus Badawi said...

Terluka kena apa pulak ni? Dah, hujung2 tahun ni tutup citer lama kita mula hidup baru yg lebih bermakna.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam kak..
kenaper nih..?
akak ada masalah ker?

yanie doakan agar akak tabah dan sabar dalam menempuhi aper jua masalah yg datang

::Yanie Putrajaya::

ain said...

salam jentayu...tima kasih singgah blog akak. Salam Maal HIjrah untuk jentayu juga.

Kasawari said...

aisey.. harap tak terluka dalam tu.. semoga cepat semboh luka itu.. baik2 halimunan.. kang terlanggar tiang letrik kang.. he he

muadzlife said...

salam maal hijrah,salam tahun baru..

amboi rehat p mana tu??

rehat le puas2 ek..:)

syareena said...

Selamat tahun baru....

Mak Su said...

take care:)

Lina said...

hope you'll find your happiness in this comin' new year. Juz believe, only time will heals us.......take care!!....:)

kuIna Jentayutiara said...

terima kasih semua....

selamat tahun baru, semoga hari2 yg mendatang lebih baik dr hr semlm yg telah kita tingglkn!

Ajeem said...

siapa gerangan yang dimaksudkan..macam pedih plak ayat tuu..hehe..janganlah terluka ya...