Tuesday, December 2, 2008

BerHALIMUNAN seketika

maaf kan aku kerana BERHALIMUNAN seketika, aku x kemana2 masih di bumi nyata, di orbit yg sama, melihat matahari terbit di pagi hari & terbenam disenja hari seterusnya merenung bulan di malam hari...

Ketika BERHALIMUNAN aku mengembara di alam nyata dr 1 tmpt ke 1 tmpat then terjumpa benda nie, Romantic Melodies Instrumental CD, best gak CD nie.. lagu2 spt Sound of Silence, When a Child is Born, Sailing, A Winter Shade of Pale, Killing me Softly DLL.... tangkap syahdu oooooo instrumental nie, nama pn Romantic Melodies kan...

then i buy this......................


hadiah utk birthday
hadiahnya RAHSIA... hanya kami yg tahu
(udah dibalut x leh buka ..k..)
seronok betul aku dpt belikn hadiah tu, dah lama aku impikan...

4 comments:

Tirana said...

Kuina, saya pun suka lagu-lagu instrumental yang slow dan romantic. Tenang aje hati dan lapang fikiran dengar lagu-lagu macam tu...

Happy annievesary! Mudah-mudahan bahagia hingga ke akhir hayat..

Jard The Great said...

waaa..duit gaji beli cd and hadiah mak ayah...baik nyer anak nih.. hehe..

MrsMama said...

ngehehehe sama taste lagu2 le kita ni. Lagu2 tu sume favourite saya.

tintaHati said...

Selamat Ulangtahun perkahwinan. mg kekal selamanya..