Sunday, November 9, 2008

Utang TAG

Hari nie Ahad.... aku keja la........ uhuk, uhuk..hari nie gak aku nak bayar utang, utang tag la.... Aku di Tag oleh Su77 & Lala, uhhh 2 org serentak, ini lah adat berblogging kena sporting kan... so dgn ikhlas aku jalankan tugas.. Panjang gak soklan, mcm kertas peperiksaan SPM, rasanya soklan2 mcm nie adalah utk kita lebih mengenali sesama sendiri... betui tak?


1. What is the relationship of you and him/her?
who.... me & dia? aya... tentu la

2. Your 5 impressions towards him/her.
- Lomantik - Care & caring - matured - hensem, comel, kiut, lawa (lantak aku la....) - sgat syg sy

3. The most memorable things he/she had done for you.
- aku merajuk... menyepi & bertapa di suatu tempat seketika, ... cian dia cari merata2, sampai skrang wlaupn dah tawen dia selalu takut aku merajuk tahap gaban tu. nie nk pesan kpd semua, hargai apa yg anda miliki sebelum kehilangaannya, hilang kalu dpt balik orait gak... klu ilang tak dpt2... merana lah jwbnya.

4. The most memorable things he/she have said to you?
- i love u.. smpai skrang 1 hari x dngar perkataan ajaib tu tak leh dok oooo

5. If he/she become your lover, you will...
- KepadaMu Kekasih Aku berserah Kerana ku tahu Kau lebih mengerti Apa yang terlukis di cermin wajahku ini Apa yang tersirat di hati Bersama amali KepadaMu Kekasih Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali Atau harus menghitung lagi Segala jasa dan bakti Atau harus mencampakku ke sisi Tanpa harga diri Hanya padaMu Kekasih Aku tinggalkan Jawapan yang belum ku temukan Yang bakal aku nantikan Bila malam menjemputku lena beradu KepadaMu Kekasih Aku serahkan Jiwa dan raga Jua segalanya Apakah Kau akan menerima penyerahan ini Apakah Kau akan menerimaku Dalam keadaan begini

6. If he/she become your enemy, you will...
- Biar cinta Terhalang gunung dan samudera Aku tetap Memegang janjiku padamu Biar jurang Yang terjal ada di depanku Takkan goyah Sumpahku kepada diri mu Kita bagai kumbang dan bunga Hatiku pasti hatimu jua Namun mengapa ada saja Yang benci tulus cinta kita Jangan pisahkan, aku dan dia Tuhan tolonglah, ku cinta dia Biarkan kami tetap bersama Di dalam suka dan duka

7. If he/she become your lover, he has to improve on...on his/her
- perselisihan asam garam hidup berumahtangga tiada permusuhan malah kadang kala tambah mengeratkn.

9. The most desirable thing to do on him/her is?
- lay on, kiss & hug

10. The overall impression of him/her is...
Always love me

11. How do you think the people around you will feel about you?
- Aku bukan perampas, aku cuma menumpang kasih sayang. Aku cuma ingin berkongsi apa yg aku milki dan memberi serta menerima. Poligami bukan memecah belahkan tp menyatukan. Setiap org ada masa silam samada suka atau duka itulah kenangan yg mencorak hidup kita, yg baik jadikn teladan yg buruk jadikn sempadan.

12. The character of you for yourself is?
- Degil ... tp ikut keadaan gak
- Keras hati ..... hehehe
- Cepat nangis..... semlm pn dah kena marah pasal nie... uhuk uhuk
- suka perbesar hal remeh

- suka tido tp malas makan.. hahaha

13. On contrary, the character you hate of yourself is?-
- mudah memaafkan wlapun bukan kesilapan ku tp sukar melupakan : bg aku dosa antara kita sesama manusia tidak terampun selagi tidak diampun oleh tuan empunya diri, aku paling takut terlepas peluang tu

14. The most ideal person that you wanna be is?
- my self lor

15. For the people who likes you, say something about them.
- Pandanglah, lihatlah,Rupaku yang cantik dan rambutku yang ikal,marilah tuan-tuan dan nyonya Sama-samalah pandangperempuan yang cantik bikin hati goyang Pandanglah, lihatlah pinggang ku yang ramping dan dadaku yang bidang Inilah selalu menjadikan Orang hilanglah akal rumahtangga tak kekal Gilakan bayangkan Perempuan kalau tak pandai jaga badan suaminya tentu lekas menjadi bosan mengerbang rambut macam hantu dalam hutan suami memandang hampir pengsan Perempuan kalau sayangkan suaminyaPandang sini, hai tirulah seperti saya jaga bentuk, jaga kulit dan jaga rupa Senyum sayang kau berikan dia Pandanglah lihatlah tiru macam saya... hehehe

16. 10 people to be tag
- 1. Aku 2. Saya 3. Dia 4. Anda 5. Awak 6. Kamu 7. Kita 8. Mereka 9. Semua

17. Who is no. 2 having a relationship with?
- 1&2 : it me lor my self

18. Is no. 3 a male or a female?
-Tak sure...

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
- yes..............

20. How about no5 and no8?
- myb

21. What is no. 1 studying about?
- engineering

22. Is no. 4 single?
- not sure

23. Say something about no. 6
- Kita adalah insan, Menumpang atas dunia, Aku dengan caraku, Yang sederhana, Kita adalah hamba, Berbakti pada Yang Esa, Aku mencari sinar Keredhaannya. Kita sama sahaja Bezanya cuma amalan kita Engkau dan juga aku Saling perlukan Oh cinta yang murni Sebagai ikatanYang kukuh di hati Demi masa depan Jangan dihancurkan Hidup yang indah ini Akibatnya merana Jangan hancurkan Hidup yang indah Kita adalah hamba Yang Esa

yahoooooooooo... selesai

6 comments:

iEn said...

waa... kalau camnie laa soalan SPM.. gred A terus hehehee

Pujangga Asmara said...

Wahahaha...good answer kak...ari ahad pon keje ea..kesian..xpe2..cari rezeki..

Pujangga Asmara said...

lupa nak tanya...saya kena buat ke tag ni kak?sbb sy da baca..haha...

Jard The Great said...

LoL..

aku tak pernah jawab tag pepanjang mcm nih..

arsaili said...

salam..banyak nya hutang..ahahaha

kuIna Jentayutiara said...

ien ...>>kalo diri sndiri OK LA

pujangga asmara ...>> tak pa esok lusa nak coti2 mesia. eeehhh ko x yah buat nanti ko dpt gred A lak, kalah la akak.

jard ...>> nanti aku tag ko .. hehehe

arsaili ...>> utang tag la bro...