Monday, November 10, 2008

i need rest

so bz... so tired .....
eehhhh mana leh tak jengok blog, windu ooooooo
ada award yg disampaikn oleh kengkawan blogger, maaf kalau aku terlewat mengambilnya & masih belum sempat publish... Terima kasih pd semua yg memberi award. Toce toce toce..
aku akan kembali berblogging spt biasa pd .......................... entah.......... keja, keja, keja tak abis2 lagi, nak ujung tahun dah nie... bla bla bla...............



6 comments:

Heartless Devilish said...

takper..
keje slow²..
skrg sumer musim orang tgh bz je..

Adry said...

Huhu... mesti busy gila ni... huhu

Adry @ http://www.adrysabry.com

sultan said...

amik cuti la kak. g jalan2 mkn angin. musti seronok. sy je x bole cuti ni sbb annual leave tgl seketol je...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam kenal gak dari yanie...

dah nama pun keje kak..
keje..keje..keje...

uhuhuhu

kuIna Jentayutiara said...

Heartless Devilish ...>> yer la ko dah melepasi tahap 2 kan.

adry ...>> biasa la adry ujung tahun nie mcm nk buat.

sultan ...>> betui, betui, betui... AL akak berlambak lg nak tukar ker?

mrozaidi said...

Apa Yang Membuatkan Anda Penat... Keje? Basuh Rumah?.. Apapun tidor secukupnya..