Saturday, September 6, 2008

Rezeki Ramadhan


ini sebahagian drpd buah kurma yg aku terima drpd beberapa org sub-con (termasuk bukan melayu) sempena bulan Ramadhan nie. Alhamdullillah... rezeki bulan posa. Sonok jd konsultant kan . .. hehehe... tunggu raya nie pulak dgn hamper bertingkat2 penuh bonet keta... huhu..



9 comments:

sultan said...

fuh... siap dpt kurma yussof taiyyob tu. x pnh mkn lg jenama tu sbnrnye. musti sdp kn. haha...

182 said...

ahhh yusuf taiyoob..
i love it..

Monster Mom said...

Elok makan kurma ni.. byk khasiatnya...

Salam Ramadan... Moga Ramadan kali ini anda akan mendapat keberkatan demi keberkatan...

13may said...

hehhe hehhe

selamat berpuasa akak :)

Superb GURU BaniHassim said...

huhu..
brand sume same...
yussuf taiyuubbb..huhuh...

AzurA said...

ha'ah memang sonot jadi konsultan... yang jadi PMC cam kite pun sonok...kenkadang tuh kuih raya pun tak yah beli...

Adry said...

waa bestnya dapat kurma... nanti dapat hamper lagi.. ish ish ish... jeles ni.. hehehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com/

aeropama dot com said...

wuhuhu... memang untuk jdi consultant ataupun client. memang berduyun2 dpt hadiah terutamanya musim perayan

ps: teringat di tempat lama dulu. dapat kurma, dapat duit raya, dapat hamper masa raya aidilfitri. raya cina lak, berkotak2 limau plus beratus ringgit duit angpau saya dapat. owh indahnya dunia...

kuInaJentayutiara said...

sultan ...>> ko nak yer.. nanti akak pos kat email ya!

182 ...>> sedap ooo...

MM ...>> sy cuma mkan kurma & minum air suam ketika bersahur.

13May ...>> tq May.

Super Guru B.H ...>> rezeki, org bg ambek aje, pastu sy sedekahkn kpd kengkawan lain lak.

azura ... hehehehe...

adry ...>> nanti akak hantar kad raya kat andy yg ada gambar hamper tingkat2.

aeropama ...>> itu namanya rezeki!