Monday, August 4, 2008

Buah Kasih Sayang

byk hr x buat en3... bz, bz, bz...
bz petik buah.. buah kasih sayang


apa tgk2... petik aje, bkan kena panjat pun!



pic yg di kipnap dr blog kakak aku
(aku x ada SE ada cap ayam)

aku namakn buah2an nie buah kasih sayang sbb mak ayah aku sangat suka kalau anak2nya balik makan buah yg ditanamnya sndiri. Mungkn dgn kos minyak & toll kita boleh dptkn buah2 ini kat tepi jalan atau pasar mlm tp tdak dpt menandingi kasih syng ibu bapa kita.


5 comments:

Monster Mom said...

betoi!betoi!

MM sokong seratus persen!!!!

sultan said...

buah2 kat kmpg tu kalo kena panjat lg best...

br thrill... :)

Jie said...

wei..kalo nk gambo..berpeti2 aku ade.

Azni blk minggu ni, dia singgah kirim moktan kola ketei.

hang beli ayah SE ke? ngeh..ngeh..mak tepom semlm nk order tepung..tp tatau sapa nk blk..tak mgkn nk pos laju..berat berpuluh2 kilo tu

mai arr sini..bawa lori..tp jgn lori kosong..isilah apa2 yg belen tu

azam said...

betui tuh sokong dinamakan buah kasih sayang....bertambah betui jika dibuat sedekah kat kengkawan hahaha bleh la dapat rambutan cemey

kuInaJentayutiara said...

mm ...>> hehehe sbnarnya mak bapak nak anak cucunya blk tu pasai.

sultan ...>> panjat & makan atas pokok.. teringat ms tua2 dulu erk

jie ..>> aku beli cap ayam gak, canggih2 pun ayah kan reti guna, pening kepala dia ja.

azam ..>> nak ker, kasi alamat....
errrrrkkkkk alamat email.