Thursday, June 5, 2008

Seven Wonder

aku kena tag oleh seorang perempuan yang berdarah gemuruh dan punyai seketul jantung, setangkai hati, sepotong pakreas, sebutir jerawattt serta sepasang tangan untuk menyetok2 keyboard setiap hari tanpa rasa jemu... hahaha... bernama cik kelat..

ini pasal angka 7, kuasa 7... aku suka sangat nombor 7 nie, nombor ganjil tak genap.


7 FAKTA TENTANG SAYA


  1. anak p'puan kpd ibubapanya , .** syg semua
  2. Dilahirkn pd bulan 7 tahun 70an
  3. sekuntum bunga ditengah kumbang di pejabat nya .... ** the brutal engineer
  4. simple, easy going, suka aktiviti lasak ... ** dah kurang sikit dah
  5. suka warna merah tp takut darah ...** garang ???????
  6. suka pandu keta laju2 ...** saman ikut belakang
  7. sukaberfantasi/ berangan ...** akn ku bina istana di langit ke7 , bulan madu di awan biru..


7 PERKARA MENAKUTKAN SAYA



  1. Allah S.W.T ... ** maha suci tuhan yg menjadikn sekelian alam
  2. Mati mengerikan ... ** moga mati sebagai org beriman
  3. Lupa diri/ takbur .....** moga dijauhi
  4. Eksiden ... ** nanti ada darah... eiiii ngeri
  5. Hujan ribut petir ...** takut eeee guruh berdentum
  6. Kehilangan pancaindera ... ** mata: buta, telinga : pekak, tangan:kudung .............
  7. Tak ada air utk diminum makanan utk dimakan ... ** kering tokak.... haus, lapar


7 LAGU BUAT MASA SEKARANG


  1. Always on my mind : Micheal Buble
  2. Forever in Love : Kenny G
  3. What a Wonderfull World : Kenny G
  4. Anak Tupai : Bahtera
  5. Sebelum Cahaya : Letto
  6. Bila aku sudah tiada : Hujan
  7. You're beautiful : Jame Blunt
7 PERKARA YANG SELALU SAYA SEBUT


  1. Bismillahirahmanirahim
  2. Assalamualaikum
  3. love u/ miss u
  4. Take care
  5. hehehe.....
  6. a'ha..
  7. Tq
7 PERKARA YANG AMAT BERNILAI


  1. Pengorbanan, jasa ayah ibu ....** tak ternilai harganya
  2. Cinta kasih dia ... ** i love u so much... muah...
  3. My kids .... ** ur' my life
  4. Diri ku sendiri ....... ** hehehe..
  5. Wang ringgit.... ada duit semua jadi
  6. Home Sweet Home ..... what a wonderful world
  7. PC/Laptop... tenet... games .. my blog


7 PERTAMA KALI DALAM HIDUP SAYA


  1. Darjah 1 umur 7 tahun ... sama lah kita yer.....
  2. 1st job.. sbagai Production Control sebuah kilang elektronik ... jd pekerja terbaik & dpt tawaran g Jepun tp dipertikaikn sbb service tak ckup 3 tahun lg.... uhuk, uhuk...
  3. 1st en3 kat blog bulan 3, 2007
  4. Eksiden dgn lembu .... x leh claim insuran
  5. Jumpa blogger & geng Teratak Santai : 2007
  6. Bayar saman RM1050 ......... tensen gak
  7. Order design software kat tenet guna kad kredit bos .... tq bos
7 BLOG YANG TERPILIH



  1. Sham disenjakala
  2. sham org minyak
  3. Syam81 orng ganu
  4. Mrozaidi
  5. ezadahmad
  6. cahaya
  7. sunanjati

psssttt ........hr nie aku jln kaki ke pejabt, nanti2 aku nak beli beskal/beca... so sapa2 nk tmpang meh byr tambang kat aku

4 comments:

mama ranggie said...

mama pon nak tumpang,leh x?hehehe...

hafiz238 said...

datang melawat...

banyak betul saman tu...ni jumlah untuk satu saman ker beberapa saman sekaligus ni?

mrozaidi said...

Nanti Saya Balas.. Baru Balik Bercuti..Hehe

---> kelat said...

hehehe...