Monday, June 30, 2008

Selamat Datang Julai .... aku semakin tua

huhuhu... Euro2008 dah 2tup buku... Tahniah Spain... Tahniah Jerman..... jangan lupa esok tarif baru elektrik... econ tu kurang2 la sikit penggunaanya pakai kipas tangan aja... .. ala exersice tangan kan.... hehehe

semester baru akan bermula.... selamat kembali semula adik2... selamat perah otak semula, adik2 yg baru memasuki alam universiti... selamat menimba ilmu.

Bermulanya semester baru nie bermakna bertambahlah program keBZan my dear, mydarling, myhubby.. ala musim student cuti pun bz tambah2 la student dah masuk semula nie..... Nak majuk.... eissshhhh tak payah.... i2 keja dia, nanti muka aku mcm apek tua lak!


Julai akan datang esok.... aku akan semakin tua.......
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

13 comments:

echah_syed said...

dah tua ker?? patut kedut seribu :p


larikkkksssssssssss !

Jentayutiara said...

issshhhh combi ...>> kedut tu melambang kedewasaan!

mama ranggie said...

hehehe..besday akak ke?

Irtiyah said...

Happy birthday :)

Moga bertambah kematangan seiring bertambahnya usia :)

Irtiyah said...

Happy birthday :)
semoga makin bahagia :)

KAMATO said...

Dan malam semalam aku lena tidur sebab tiada lagi pekik penyokong bremen disini

Jentayutiara said...

mama & irtiyah ...>> belum lg tp akan datang July nanti...

Jentayutiara said...

kamato ...>> hehehe... lepas nie tido tak akan terganggu lg ya!

Sipunat said...

Biar tua umur tapi jiwa masih muda dan jgn jadi tua sebelum usia..hehe

Ezad said...

bukan tua
remaja veteran!

TokNabe said...

Buat penat berjaga malam je, memang dah kompon spain menang.

.....................................

sambut b'day julai ke? sambut b'day jangan sampai kek terbakar pulak.

arsaili said...

salam...takpe..young at heart

Jentayutiara said...

si punat ...>>

ezad ...>>

arsaili ...>> moga tidak tua sebelum usia yer...

toknabe ...>> membr kita Kamato kat Jerman org paling lega ssb dah boleh lena tido!