Saturday, June 7, 2008

Anda Lupa ?

Hey... hari nie Hari Keputraan Yang Dipertuan Agong... tahukah anda? Nampaknya penangan kenaikkan harga minyak membuatkn peristiwa ini tenggelam, sana sini orngsibuk membicarakn pasal kenaikkan harga minyak, kenaikkan harga barang dan kenaikn suhu badan...!!! Hari nie juga org yg kita pilih utk memimpin kita, yg kita lantik utk menjaga berbendaharaan negara kita, akan menambah koleksi pingat mereka...... mereka berjasa w/pun jasa mereka membuat kita menderita & merana. Kita dapat apa???? hanya boleh bual kosong, kutuk, caci, cerca, tak puas hati, ...... step down Pak Lah, undur.... kita telah diberi peluang utk memilih pada PRU12 dulu, tp itu yg kita pilih so.... terimalah!

Kenaikn harga minyak jg telah menenggelamkan SUKMA2008 yg sedang berlangsung dr 29 Mei hingga 9 Jun di Terangganu. Berapa rekod kebangsaan telah lebur?????? Berapa pungutan pingat negeri anda? Kita sudah tidak ambik peduli... yg pasti tak byk promosi tentang sukan ini, RTM menjadi penyiar rasmi, monopoli semua, TV3 hanya selit sikit2 ceritanya termasuk TV swasta yg lain. ASTRO langsung tak ada????? Apa dah jadi. Tak ada kelas ker sukan kita.

Hey.......... Euro 2008 akan bermula. Nampaknya krisis harga minyak akan tenggelam tak lama lg, semua orng akan ckp pasal bola... siapa ke Final?



8 comments:

TokNabe said...

Kalau harinya jatuh pada hari berkerja mungkin akan ramai orang yang ingat.
........................................................
Dah start dah nak makan bola, tidur bola la ni. Orang akan lupa la pasal minyak naik ni lama2 hangin dan darah pun turun balik. Tapi jangan lupa banyak2 tengok tv..bil letrik tinggi nanti, bulan Julai nanti takrif nak naik lagi.... tak habis2 cerita pasal naik ler ni.

framestone said...

nk komen sikit la kan..dh RTM menjadi peyiar rasmi sukan SUKMA. tv len mane leh amik port sgt. sikit2 leh la..cam euro jugak. RTM pun selet sikit2 je. ASTRO layan ke SUKMA.. xpulang modal la..SUKAN SEA pun dorang xpandang

Hafifi said...

mmg sibuk orang perkatakan pasal minyak sekarang ni..tension sgguh..

Ezad said...

cop italy...
ahaks

mrozaidi said...

Italy dan German Gi Final..

Jentayutiara said...

tok nabe ...>> betul tok, sabtu memang dah cuti x berganti lak 2. skrng kita mkn bola, tido bola, tgk bola, mimpi bola... uhuk2

framestone ...>> layan aje

hafifi ...>> jgn tension2.. exam dah abis ker?

ezad ...>> italy ???? mungkin..

mrozaidi ...>> jgn lupa finalist thn lepas yg tak disangka2.

Syam said...

saya sendiri lupa ari sabtu tu hari keputeraan agong. yg sy ingat, sy nak pergi kenduri kawan ari tu kemudian g jln2

Jentayutiara said...

syam ...>> issshhh dpt makan free x ingat apa dah.